Rahatsız oluyorsa kısarım ya da kulaklık takarım. Zaten kulaklıksız dinlemem. Herkesin müzik zevki ayrı sonuçta, kulak tırmalamaya gerek yok. Saygı duymak gerek.
Müzik dinlerken birinin bana bir sorması ve bunun 1 kere 2 kere değil artık çook olması "yeter da şurda iki müzik zevkim var onu da bozma" gibisine bir tepkim oluyor.
Ben 7 24 şarkı dinliyorum yanımda gürültü yapıp rahatsız, eden olunca net tepkim ; yüksek sesle sessiz olun beee burada şarkı dinliyorum ben demii diyorum gidiyolar 😅🎧🤷🏻♀️
Genelde söyleyen olduğum için ortalıkta sessizlik hakim. Dinlerken de zevkimizin aynı olduğu bir kişiyle dinlediğim için bir sorun teşkil etmiyor yani.