Kitap okuma vakitlerinizi nasıl ayarlıyorsunuz?

Frank Zappa, “Çok Fazla Kitap, Çok az zaman!” der.

Son günlerde iliklerime kadar hissettim ben de bunu, bir iki haftadır en basit anlatımı ile "zaman kıtlığı" çekiyor gibiyim. Pek başarılı olamıyorum bu zamanı verimli kullanma konusunda.

Siz nasılsınız peki bu işte? Nasıl gidiyor işler?
Kitap okuma vakitlerinizi nasıl ayarlıyorsunuz?
Zappa demişken bir tane de tadımlık bırakayım madem :)
Kitap okuma vakitlerinizi nasıl ayarlıyorsunuz?
Cevapla