Merhabaa 🌸
Ben arada gündüz de okurum ama daha çok akşam kitap okumayı seviyorum..

Merhabaa 🌸
Ben arada gündüz de okurum ama daha çok akşam kitap okumayı seviyorum..

Benim iradem yok müsait olduğum biran kitap alır okurum sonra çok akıcı gelir bu bölüm sonuda gelsin derim sonra ay çok heyecanlı bitti diyip diğer bölümüde okurum bı bakmışım millet beni öldü sanmış ama ben bı oturuşta yüzlerce sayfalık kitabı bitirip kalmış bı manyak oluyorum. Tabi kitaplar beni derinden etkileyip depresyona ve strese soktuğu için birkaç aydır okumuyorum ama olsun...
Belirli bir saatim yok. Gece mutlaka okurum. Gündüz ise yoğun değilsem, kahve keyfimi yaparken mutlaka okurum.
Osho kitapları dikkatimi çekiyor ama hiç okumadım.
Bu arada Irvın D Yalom kitapları tavsiye ederim. Bu kitabını okudum ve beğendim. İki kitabını daha aldım ve bütün kitapları hakkında bütün sitelerde olumlu yorumlar var.
Öneri için teşekkür ederim 🌸
Eskiden çok okurdum, ama artık pek tercihim değil, aslında bakarsan kitaba göre de değişiyor sürükleyici bir kitap ise sonunu mutlulukla heyecanla bekliyorum , fakat baktım ki sıkıcı saçma bir kitap fırlatıp atıyorum kenara 😂
"Okumayı bıraktığın gün sonbahardır Ertesi gün cehaletin kışı başlar."
Diyerek hasta bile olsak her gün yemek yeme zorunluluğum olduğu gibi kitap okumanın da zorunlu olduğunu vurguluyorum.
Süper 👍🏻
Tabi süper. Üzerine söylenecek söz yok.
Cevap
42Cevap
Geceye doğru giderken okumayı seviyorum; kafa hem dinleniyor hem de kitaptan daha fazla zevk alıyorum.
Bu da şu an okumaya devam ettiğim kitabım, görüşe atmayı unuttum. Burdan gönderelim
https://www.hizliresim.com/grspu7y
Teşekkürler, keyifli okumalar :)
Eskiden çok kitap okuyan bir gençtim ama şimdilerde okuma motivasyonu bulamıyorum
Yüzüğü sen mi aldın, yoksa hediye mi? Çok beğendim.
Ben 😅
Güzel tercih, zevkli birisin. 👍💃
belirli saatim yok ve artık eskisi kadar da okumuyorum. çünkü artık kitaptan daha önemli bir şey buldum. dünyadaki tüm bilgiler, tüm hazineler feda olsun!
Belirli bir saat belirlemek okumak için disiplini sağlasa da ben pek tavsiye etmiyorum. İçinizden geldiği zaman, ister gündüz, ister onca işin arasında bir vakit ayırabilmek, ister gecenin körü. İstikrarlı okumak için her gün 30 dakika kitaba vakit ayırma şartı konulabilir ama saat belirlemek kitap okumayı sıkıcılaştırabilir bence. :)
Kitabı aldıktan sonra ilk musait olduğum zamanda başlarım. Kitap altsa sarıyorsa gece gündüz demez iki günde bitiririm. Ama akmazsa 2 yılda da bitirmem
bayağıdır kitaba vakit ayıramıyorum. İş güç derken akşamda yorgun argın kitabı elime aldığımda gözümü açamıyorum. okunmayı bekleyen birçok kitap var ama inşallah yeniden düzenimi oturturum...
Yabancı Ülkelere Tatile Giderken Yanıma Çuval Çuval Kitap Alırım Yabancı Ülkelere Giderken Sıkılıyorum Kitap Olmazsa Bu Hazirana Gidiyorum Asya Ülkelerine 💯😎
hevesım yok vişne... dagıttım hep romanları kımını kutuphaneye bagısladım kımını konu komsuya... en son dijital kale yi okumustum.
Bu ara mental açıdan vakit ayıramıyorum kitap okumaya
@Kkırrrpapatyası mental olarak çöküntüde misin
@Zevkli_Temas inişli çıkışlı bir süreçteyim hiçbirşeye adapte olamıyorum
Himm
01:00 - 05:00 arası okunan kitabın tadından yenmez.
VAR 21.30 veyahut 19.30 bu saate yakın bir sürede başlarım yarım saat okurum
hayır ama çalıştığım için genelde akşamları okuyorum
Var tabi örneğin sabah yeni uyandığımda hemen okumam kafa sersem gibi çünkü 😅
Kitap okuyordum fakat beynim o kadar dolu ki herşeyle odaklanamıyorum
Kitap okumanın belirli bir saati yok bence ama gece uyumadan önce okunan kitap daha çok zevk verir.
Bende bu aralar reading slump var. Okuyamıyorum.
uzun zamandır kitap alıp okumak istiyorum ancak dolu şeyler katanı çok az
Gündüz, gün sonunda kafam almıyor hayat koşuşturmacası vs derken
Hayır yok, ne zaman istersem o zaman okuyorum
uygun zaman oldukça - su an körlük okuyorum
Bu kitabı ben de okudm güzeldi
Osho hayranıym
Ben genelde saat fark etmez her zaman okurm
Bunun belgeselini bitirdim 3 yıl önce, baya ilginçti
Merhaba. Kitap okumak için belirli bir saatim yok. Okuma isteği geldiği her an okurum
Belirli bir saatim yok. Çok fazla okuma alışkanlığımda yoktur.
En güzel saatler uyumadan hemen önceki saatler. Hem kalıcı oluyor hemde işliyor her duygu
belli bir saat yok. ama gece tercih ederim. çünkü malum İstanbul'da çok ses olduğu için dikkatim çabuk dağılabiliyor. gecenin sessizliğinde kitap okumak daha iyi oluyor
Gece okumayı tercih ediyorum daha akılda kalıcı oluyor
Tabiki akşam uyumadan önce çok iyi oluyor o kitabın üzerine uyumak mükemmel
Gece saatleri daha sessiz. Daha anlaşılır oluyor.
Kitabın etrafındaki hazırlığa ayrılan zamanı kitap okumaya ayırmak
Belirli bi saatim olmaz. Sadece sıralaması değişebiliyor.
Akşam vaktim oluyor sadece.
1 2 yıldır okumuyorum
Her an okuyabilirim. Yolculukta vs fark etmez
kitap okumuyorum aram yok
Her saatte okuyabilirim
Akşam 8 sonrası kahvemi yapar alırım kitabı
Vişneli browniyi çok severim.
Hayır boş olduğum zamanlarda okurum
Baya oldu kitap okumayı aslında okumak gerekli
Hayır belirli bir saatim yok
elbette her akşam 1.5 saat
Şu kitaptan birkaç cümle paylaşır mısın lütfen
19-23 saatleri arası.
Okumuyorum maalesef belki ondan cahil kalmışımdır.
Bana da mum yolla
Olur hemen 😅
Yeni başladım bende kitaplar alıp okumaya mum detayı senin fotoyu görünce aklima geldi 😄
Yürüyüş, spor vakti sesli kitap mukemmel gidiyor..
Hayır ne zaman boşsam o zaman okurum
Çok ara verdim
Genelde geceleri
Enerjime göre
Geceleri daha çok sarıyo
Kafama estiği her an
kitap okumuyorum
Hayır yok
saatim yok yinede belirlidir
Ben yatiyorum bana da oku uyuyim
Her zaman
Osho sıkıcı yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?