Valla ben çok beğendim çok şık duruyor hatta iyice araştırıp, model beğenip yaptırmayı düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz?

Valla ben çok beğendim çok şık duruyor hatta iyice araştırıp, model beğenip yaptırmayı düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz?

Tezgah modeli şu an mutfağımda kullandığım tezgaha çok benziyor. Normalde duvara gelmesi gereken seramikler ortadan kalkmış ve tezgahla duvar tek parça görüntüsüyle büyüleyici olmuş. Orada oluşan alışılagelmemiş sade görüntü, dolapların şıklığı ile birlikte şahane bir ambiyans yaratmış.
Cevap
2Cevap
Bence normal
Beğendim, modern, şık ama aynı zamanda mütevazi duruyor 😊
Popüler geldi gözüme yani birkaç yerde gördüm fena değil ama ben tercih etmem
cikma terek gibi biraz mdosmskwnod ama yine de hoş duruyo
Bence şık olmuş ama beyaz olsa daha iyi olurdu.
Fena değil. Dolaplar çok güzel
Pek sağlam değil sanki
Güzel
Bayildimmmmmm
pek sevmedim
Cok iyii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?