

Elbisenin modeli görseldekine benzer şifon siyah abiye ve altına düşündüğüm ayakkabı da bu..
Pek emin olamamak ile beraber sizin de fikirlerinize danışmak istedim.
Şimdiden teşekkürler görüşleriniz için.


Ayakkabı kaba bence önü ince tek şerit bilekten bağlama yüksek topuk önerimdir
ae01.alicdn.com/.../...yakkab-seksi-wmen-parti.jpg bu tarz ama gold
Ya herkeste farklı görünüyor giy at bakalım nasıl olucak?
Cevap
4Cevap
Böyle bir ayakkabı olabilir
Çok şık ve zarif model çok yakışır
Bızımle deılsın yanlış seçim bence 😀👍
Modası geçti
Elbise güzel
Şık stiletto gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar