
Sizce, Türkiye'de böyle bir özgürlük isteği gelir mi?
Erkeklerin etek giyme fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Gay ve bisex eğilimli kişiler var ama onlar bile her önüne gelenin altına yatmak istemiyorlar açıkçası. Türkiye'de özgürce giymeye kalksalar her önüne gelen zorla altına almaya kalkar sen zaten bunu istemiyon mu diye. Bu eğilim olması sanki onlara göre sadece o anlamına geliyor. Once kafa yapısı değişmesi gerekiyor milletimizin. Dar kot giyen kızlara at, mini giyen kızlara arkalarından bacım diye seslendikleri sürece bu milletten gay biseksuel kişilere anlayış beklemek olanaksız. Çok kişi tanıyorum danışman olarak onlarında tek istediği huzurlu bir ortam, kendilerini korunaklı hissetmek ve istedikleri bedenlere sahip olabilmek. Ama maalesef tek kullanımlık peçete si*l at gözüyle bakılmaktan ileri gidemiyorlar.
Ben isterdim, kızlar dekolte bırakacak mini etek giyecek vücudunu gösterecek bırakın da biraz da biz bir yerlerimizi gösterelim bakalım hoşlarına gidecek mi?
Not:Etek giydikleri için kendini gay sanan erkeklere de acıyorum (gerizekalı sürüsü yeminle) kızlar pantolon giydi diye erkek mi oldu azıcık aklınızı kullanın. Yakında cıplak gezecekler siz bakınca onların cıplak olmaları değil sizin bakmanız suç sayılacak biraz üstteki gafayı kullanın tabi varsa.
Gay/Bisex vs. gibi cinsel yönelimi/tercihi olanlar tabii giysin isterlerse de hem ruhen hem fizyolojik olarak erkek olan ve sadece kadınlardan hoşlanan biri etek giymek istemez, bence. Türkiye'de de dediğim gibidir durum, bence.
*Gecen bol olsun.*
👍👍👍
Özgürlük gelse ne olur kadınlara sosyal ortamlarda yapılan baskı erkeklerde duygusal olarak yapılıyor biri giyse kadınımızla erkeğimizle hemen "Erkek adam etek mi giyermiş. Soğan erkeği bunun neresi erkek top"vb. sözleri duyacağız
Cevap
79Cevap
Şaşırdı bunlar da iyice gadasi
İskoçlar kültürel olarak bunu yapıyor zaten. Ama görüntü de kullanım da hoş değil bence. Üstelik bazı anatomik sorunlar da olabilir.
Zaten eğer iyi bir fikir olsaydı bir şekilde tarihi gelişimde etek ve erkek ilişkisi kurulurdu.
Kadınlara yakışıyor, onlarda kalsın derim.
Türkiye erkeklerinin bunu giymesi cesaret ister. 😂
Adamı sokakta madam ederler nemelazım aaanadınmı 😅😅
Giysinler çocukta doğursunlar ev işinide onlara yükleyelim. Bizde kravat takıp biyik bırakıp sadece 8 saat çalışalım 😂😂😂 ohhhhhhh misssss
@Katreiii
https://youtu.be/oSVRTxKiQgw
Hahahah
Soruyu görünce aklıma tek gelen sahne
Türkiyede olursa olacak manzaralar dan biri bu
knk lan senin bacakların benim sevgilimden bile daha güzelmiş
Sonrası nolur bilemem aralarındaki kankalık düzeyine göre gelişir.
Bir söz ile cevap veriyorum: Müslüm baba varken Manuş baba dinleyenler, eteği beline çekip gezebilir (: alakası ne anlayamadım ama çok havalı skbskrbrf
Alın size batı medeniyeti Türkiyede batı hayranları giysin bence yakışır
İstesinler valla ne güzel olur. Tecavüze, tacize uğrayanlar onlar olur. Hem biz rahat ederiz hem de onlar bizi anlarlar.
Teşekkürler kalsın ben almayayım. İsteyen giyebilir sorun yok kendisi bilir. SMS gaxlads go zevkini de bozmamak gerekir
valla biri çıksa dese ki"Eeeeeyyy erkekler, bundan sonra pantolon yasaaak! Etek giyeceksiniz EEEEEEYY YİĞİTLERİM!"dese giyerler:)))) istemem aman yaaa
Gelse bile bizim türk erkekleri giymez sanmıyorum arada tek tük numuneler hariç.
Bizde böyle bir yasak olduğunu sanmıyorum. Ayrıca etek kadınlara özgü değildir. İskoçyada erkeklerde etek giyerler. Roma döneminde de erkekler etek giyerdi. Etek bir elbisedir. Sütyen değil neticede.
Geri kalamayiz gavatlik nerde gidip almalıyız hemen hxhdjsj tobe tobe 😀😀
Fransiz erkeklerin %35 i gay, normal istekleri sasirmayin
Çarpık ve kıllı bacaklarının nesine giyiyolarsa artık 😃
Bence etek fransiz erkeklere daha cok yakisir 😁 Turklere hic gerek yok 😛
Gelir tabi gelir, can atıyoruz etek giymek için kdsafgdghjdslf
Adım kadar eminim ki Türkiye'nin %90'ı böyle bir özgürlüğü istemez.
Saçmalıyorsun, bizler birbirimizle iddia konu yapıyoruz etek giymeyi.
O etek giyilirse garanti kısaltmaya kadar gidilir , bence kaldın mide denen bişi var
Türkiyede giyilmesi sorun değilde bacağını açar oturur karşına kan çıkar insanlar arasında.
Ben bile etek giymiyorsam. Sanırım erkeklerde giymezler Hele de bu Türk erkeğiyse hiç.😊
Oldu olacak kadin erkegi erkek kadini oynasin artik.
off arkadan gotlerine vururus yavrum das gibi deriz bakalim ne oluyo😂
rahar demekki... isteyen istedigini giyer kimse de karisamazz
aslında güzel olur iç çamaşırı da giymezler takımlar rahat rahat hava alır. güneşte bişiyoruz
Etek dedikleri şey fotoğraftaki gibiyse hiç gerek yok sjdhsj
Çoğu kişi erkek küpe taktığında top diyor. Bir de etek... 🙄Düşünemedim.
Giysinler ayırt edelim en azından etekli adama şiddet diye bir sürü haber çıkar akşamları 😂
Ben yakıştırmıyorum ama insanların kendi tercihi olabilir
Kıyamet alametleri
Ve ahir zamanda olduğumuzun kanıtı
Avrat kılıklılar savaş çıksa bunları dansöz diye oynatırız
Yok artık daha neler kendini bilen erkek giyermi la onu düşünsene otobüste yasliyo sana biri hahahhaha erkek adam adamligindan vazgeçmez
Sence isterler mi ben öyle bişey gelirse görmemek için ülkeyi terkederim
Yaz geliyor püfür püfür olur isterler utanmasalar valla
bizim bacaklar kıllı. bu fransız erkeklerin çoğu gay heralde
Millet ne diyeceğini şaşırdı delikanlıya etekmi giydirilir
TÜRKİYE de etek giyen kadın sayısı bile azalıyor :)
oyle bisey olsa bazı pustlar alta kilot giymez mali gösterir kizlara 😀
Gelmez ve gelmemeli de zaten 🤢🤢
Giysinler minnoşlar kimse kızmaz ki
Sizce gelir mi Allah aşkına?
Namus davaları çoğalır.
Yook pantolon iyidir kanka ya
Bide vurdursun kendıne.
Tam olsun
Le pays 😁
Giysinler bacaklarını almak şartıyla.
Şimdi bile alınıyor merak etme 😅
Kim ne giyiyosa giysin benene
türkiyedepkk fistan giyiyor zaten
Biz delikanlı insanlarız gelmez
Kızlar da artık etek boyuna karışacak demek ki
Milletin cani sikilmis belli
Araplar giyince normal avrupalılar giyince au
Evrimi bozdun gįiiih
Getirilse nolacak giyen mi olacak sanki
Bir bu eksikti turkiyedede zaten
Fransız erkeklerini destekliyorum yakışırrrrrrr 😂
Oh ne guzel püfür püfür esiyordur 😂
Bari mini giyselermis ibineler.
Ben giymem isteyen giysin banane
Bu ne ya ne iğrenç bir özgürlük bu😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar