18 yaşındaki bir kız için en uygun saç modeli nasıl olmalı sizce?
Uzun mu, kısa mı ya da model nasıl olmalı ?
Fotoğraf linki atarsanız güzel olur :)
Uzun mu, kısa mı ya da model nasıl olmalı ?
Fotoğraf linki atarsanız güzel olur :)
normal balerin topuz yapın ya da bir at kuyruğu yapın gidin okullarına yahuu
19 yaşında bir kız akrdeşim var kız sanki okula değil de düğüne gidiyor ya :)
her sabah saçlar mutlaka maşalanıyor rimeller falan makyaj yapıılıyor o şekil gidiliyor hepsi de bütün arkadaşları da aynı yazık bu yaşta bu kadar süs
saç modeli süs değilse nedir küçük hanım ?
Yüz tipinize hangisi yakışıyorsa o olmalı sizi görmeden bir fikir beyan etmem zor.
ne demek rica ederim : )
link Ayy hep yirim! :9
Ben öyle pek uzun sevmiyorum. :D
Cevap
9Cevap
rica ederim mavi bülük
link buraya bir bak istersen
kısa saç çok severim ama yakışanlar yapsın sadece
Yaşla ne alakası var kafa yapısına bağlı
uzun yap röflemi deniyo artık kıvırcıkmı ne :D
ne var o yaştakiler yapamıyomu onu :D
Uzun düz saç güzel günlük olarak
normal saç olsun normal olsun normal
cayırt
uzun lüle lüle siyah saç
Resimdeki kızın saçından olsun :)
uzun olmalı
bunun yaşla ne alakası varki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar