Yakıştırmak önemli , takım giyen var dap dar böyle düğme koptu kopacak veya ceket boyu çok kısa , salaş giyinen var ama kimi uyduruk giyiyor kimi özene bözene , yakışıklıya her şey uyar ama yakışıklıyım diye de köyü giyinmemek gerek , başka iyi giyinimli , parfümünü sıkmış gümbür gümbür gelen bir başka yakışıklı tokatı atar gider
Karizmatik olan erkek karizmatikdir, giyimle alakası yok. Karizmatik erkek gri eşofmanla çıksa bile güzel duruyor. karizmatik olmakda göze kaşa saça sakala fiziğe ve zekaya baglı.
Nasıl taşıdığına bağlı kimi binlerce lira verip bir halta benzemez kimi bir siyah tshrt giyer aşık olursun😅 Koyduğun fotoğraflarda türk erkekleriyle alakası yok🤣
Şimdi şöyle birşey var: Takım elbise uzun boylu erkeğe yakışır iyi gider ama kısa boylu erkeğe pek gitmez... Tam tersi kısa ve orta boylu erkeğe de spor yakışır
İnsan kendine ve ortama göre giyinmeli. En önemlisi kendisini mutlu ve rahat hissettiği tarzda. Burada bir parantez açmak istiyorum moda deyip üstüne yapışan kıyafetler giyip belli olmaması gereken yerlerin belli olması cidden itici.
Senin hangisini istediğine bağlı.. Şahsen bir erkek dizleri yırtık bilekleri apaçi gibi dar kısa pantolonlar giymemeli. Kızlardan daha paçavra giyinen erkeklerden utanıyorum hemcinsim adına.. Klasik giyinen erkek yerine giyinir. Her ikiside uygun
En İyi Cevaplar