Kapalı kızları giymez inanç vs ama açıklar niye uzun pantolon giyer ki sıcakta
Yazın şort giymeyen kızların bacakları kötü olduğu için mi giymiyor?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Muhafazakar aile yapısı birde yaşadığı çoğrafya ile ilgili. yani tutup İstanbul’un 26 derecesinde böyle giyinen kıza pek iyi gözle bakılmayacağı belli. ki böyle giyinen kız çoğu şeyi de göze almış demek. lakin Aydın da Denizli de Manisa Antalya da İzmir de çoğu kişi giyer.
Yani nezih semt var , öbür semtler var. ama 30 derece diye de İstanbul da 8-10 cm lik şortla dolaşmak biraz gösteriş yapmak olur işlevinden ziyade. malzeme bu , yapacak birşey yok , Türkiye’de gerici yerler var olmayan yerler var. ama ben şahsen turistik yerler haricinde sevgilimi bu tarz giyindirmem zaten giymez de. giyen de kendisi bilir
Sort giymesek neden giymemis diye goze batiyoruz , giysek farkli bir dert bacaga laf geliyor anlamiyorum ben bu turkleri. Herkes kendine yakisani ve rahat edeni giyer , sort giymeyeni Öldurmuyorlar yazin.
Benim açık arkadaşlarım da var ama giymiyorlar. Yapıları böyle. Dekolte vs gibi hiçbirşeyi istemyrlar mesela. Rahatsız oldğunu açık da olsam edepli giyinmeyi severim dediklerini biliyorum.
Onu bunu bilmem de kızları biraz tanıyorsam eğer; bacağı güzel olan ve çevreden baskı görmeyen her kız şort giyer. Yazın sıcağında şortsuz geziyorsa ya bacağı çirkindir ya da babası kızıyordur.
En İyi Cevaplar