Gözlerimde muhtemelen ya gözlük, ya da lens olması tercihimdir. 😏
Ne bileyim, birkaç dakikalığına bile olsa rahat olmam gerekiyor..
Sizce de öyle değil mi?
Gözlükğün çok yakıştığı erkekler var ama binde bir. Göz rengi olarak kahve gözlü olanlar çok sıcak bakıyor ama illa renkli diyorsan yeşil gözlü olanlarında ayrı bir çekiciliği var
Sims oyununda adama gözlük taktım mikemmel yakıştı ya😂
Gözleri bozuksa lens takabilir ama değilse sade tercih ederim.
*Gecen bol olsun.*
Ben de o durumdayım😂 peki görüşün için sağol :))
Senin de günün güzel olsun😂
Teşekkürler, amin :)
Rica amin
buyk siyah cerceveli eski cirkin gozlik takan kizlar ilgimi fazlasiyla cekiyo hosuma gidiyo ama nedenini bilmiyorum🤔 galiba ben taşdevri insaniyim magaza adami filan😎😂😂
Ahahah Allahım yaa🤣🤣 o nasıl birşeymiş öyle😂
aslinda nasil oldugunu gostericek bir resim var ama burda resim atilmiyo galiba🤔
Hizliresim'den oluyo anca da, şu son günler günler olmadı ben de
hmm link atiliyo demekki🤔mantikli dur deneyim😂😂
ps://galeri12. uludagsozluk. com/529/gozluklu-kiz_891876. jpg
başina -htt- yaz resim cikicak😎
Dur bakalım deniyelim😂
Tamam gördüm🤣 fena sayılmazlar👍
sende begendigine gore ben magara adami degilim dimi🤔🤣🤣
bak magara kiziysan durust ol soyle saklama aa🤣🤣
Yok değilim yani değiliz rahat ol😂😂 bulaşıklar yıkandı bitti mi? 😂
ohh rahatladim saol😅 yikamadim ama yikaycam zatem 5dk mi almaz😎 cok hizliyimdir da😎🤣🤣
10 saniyede yıka bakiyim hiç birşey kırmadan😂😂
10 saniyede makine bile yikayamaz kii😂😂 ben hizli yikarim ama ayni zamanda tertemiz olmali😎 yikayimda gör🤣🤣
Tamam hadi🤣🤣 bende de öyle.
yikadim bitti😎 gerci sicak cikolatali bardak olmasa daha once bitebilirdi ama o bardak cok zamanimi aldi😡🤣🤣
sen yemek hazirlamiyosun ki bulasik olsun🤔 yoksa fransada disarda yemek yeyince bulasiklari yemek yiyenler mi yikiiyoo😥🤣🤣 tatil e gelmekten vazgecebilirim😂😂
Ah sıcak çikolata ah😍
oyle deyip ozendirme yaa😂😂 daha yeni bulasik yikadim yeniden yikamak zorunda kalicam yoksaa🤣🤣
Sen de mi seversin🤣😂
kim sevmez ki🤣🤣 hadi yap kendine korma bulasik yikamasi o kadar zor degil ben bilerek abartiyom😈😂😂
Yok bayadir yapmiyorum zaten🤣 anca restoranlarda falan içersem
senin yarin randevun yok mu okulda? saat senin icinde gec oldu artik🙃
Yatıcam zaten de lensimi koyduğum kutuyu arıyorum :D
iyi geceler😊 kutuyi bulursan ona soyle birdhaa saklanmasin🤣🤣
Yok ya bulamadım en iyisi bunları direkt atıp yarin da yeniyi açmak :d
1 ay oldu galiba kullanali tam hatırlamıyorum😏
bende lens kullanmak istedim ama doktorum senin gozlerin saglikli sirf keyif icin takarsan gozlerin bozulabikir dedi😔 kullanamiyorum😏 en iyisi yenisi renk li lens mi? yoksa yesil miiii😎😎
bir tane kutu bulup koydum ya tamam bir sürü bende ilki elimde kurudu ama olsun🤣😂😂
Iyi demiş, bunlar mavi ama gözlerimde siyah duruyo🤣😂
sen artik uyu kara gozli mavi lensli kiz😎 ben biraz koyun sayicam uykum kacti🤣🤣
Benim gözler ağrıyo uyusam iyi olcak😂 iyi geceler😴
tatli ruyalar😴😴 off mesaj yazarken koyunlarin sayisini unuttum tekrardan baslaycam🤣🤣
Mesaja bakma koyunlara bak sen🙄🖐🏻
peki😊🛌🖐️
🖐🏻🖐🏻🖐🏻
Hangi kız beni yorumlayacak acaba merak ettim

Hahah😂 gözler fena😉
sahibi yok ;)
Bulunur bir gün ama ksde arama abi bence😂 ki burdan da kısmetini bulursun bişey diyemem😂😂
yok be 21 senedir olmadı bu saatten sonra da olmaz diye düşünüyorum bu arada eksileyenler götümü yesinler :D
Ya ben seni niye 25 falan saniyom ki sürekli😂😂 aga harbi eksilemişler la😂😂
yok be 25 değilim ama bir gün olacağız kaçışımız yok :D sence nasılım :D
Evet yok😂 bilmem idare eder yani :D
@_HouseMD_ gayet doğal ama bir yararını göremedim. D
@_HouseMD_ sanmam
@_HouseMD_ görüyorsun orada yaşımı :D
Aha al bir beğeni daha 2ye 2 :D 😂
@_HouseMD_ oluyo arada banada😂😂
@_HouseMD_ neyi sormadın kız anlamadım ben😂😂
bende anlamadım :D
He yaş içinmiş😂
@_HouseMD_ prens bey dediniz ya 21 yaşındayım diye kız da sormak icin yazmadım diyo😂 ya da alone bey daha doğru olur😂😂
@_HouseMD_ akın falan ooo :D anlattın kız anlattın😂😂
@_HouseMD_ iyi😂🤣
Cevap
16Cevap
Lensli kızlar boşuna takmasınalar renkli olanları çünkü ölü balık gibi donuk bakışlara sahip oluyorlar ama sağlık için sade olanlara aöz söylemeye hakkımız yok
Ahahah benimkiler ayarlı ama renkli onun hakkında ne düşünürsün peki? 😂😂
Durum aynı mı? 😏
Dereceli olabilir ama renkli baya donuk oluyor ama
Ben seviyorum yapacak birşey yok resmen bağımlısı gibi birşey oldum😂
Gözlük daha iyi bence hem çekici hem zeki gösteriyor
Ama aslında pek zekayla alakası yok :D
Görüntü olsun yeter yaaa
Hahahah peki madem😂
Normalde mavi gözlü olup siyah lens takan kızlar ayrı bir güzel oluyor 😍
Hahah benim kahverengi mavi lens takıyom 3 aydır falan simsiyah oldu anormallik var😂😂 ama yinede hoşuma gitti
O da olabilir ha hiç şaşmam🤣 çıkarınca maviliği çıkıyo ortaya😜 bide suya benzeyen ilacı mavi oluyo sanki debize yakın gibi😂
Tekrar griye geçicem bunun modası bitince (yani pakette kalmayınca) 😂😂 grileri çok seviyordum keşke maviye hiç geçiş yapmasaydım aga ya😢 ağlıcam😂
Yok benim çok hoşuma gidiyo😍 lens olduğunu anlayan insanlar nadiren oluyo.. hatta lens mi diye soranların hiç lens gibi durmuyo dediği oldu :))
Büyük ihtimal öyle, ki zaten ben de konuştuğum insanların gözlerinin içine bakarak konuşurum ve bu ne kadar çekinirsem çekiniyim değişmez..
Güz🖐🏻 🤣🤣
Mavi yeşil gözlü kadınlardan nefret ediyorum demiyeyim de, çok itici geliyorlar bana...
Bir an öyle dicen sandım valla😂 ee napsınlar abi Allah vergisiyse tövbe tövbe kendileri seçmedi ya
Tövbe tövbe😂
Doğal göz rengi isterim ben. Gören göze şükretmeyenden hayır da gelmez zaten. 😏
Şükretmediğimizi ya da etmediklerini nerden biliyon? 😂😂 benim kahverengi mesela ama iyice miyoplaştı napak.
Tomom kızma hemen takılıyoruz😂
Pekisi😂
lensliyim ama miyop olduğum için ve şeffaf kandırmaca yok yane
Ben de kandırmıyom be dede 😂 ama Almanyada 2 kızın lenslerim hakkında konuştuğunu duydum (griydi o zaman mavi yapıyordu çok güzel falan) döndüm ve dedim ki lens onlar😢 ama hava da atmadım değil sevindim😂😂
Yok ya o kadar da değil hiç belli olmuyo valla hem ben takmam öyle şeyleri takanları da anlamıyorum😂
La yok dedeciğim bak şöyle ki, maviler simsiyah yapıyor gözlerimi. Hnfjf
Bu 1di. 2 saklamıyorum zaten lenslerimi soranlara direkt cevap veriyom.
3 ise kahverengi gözlerim olduğunu zaten çoğu biliyor 😂😂
Yok ya gayet normal bence lens takmak tuhaf değil ki saklayım olduğunu
Haa bilmiyorum hayır değilim de o niyeymiş?
Hey Allahım.. sen akıl fikir ver ne diyim ki.. 🤐 diyen oldu yani?
Yok artık lens niye ki yaa lens bu?
Saçmalık.. kendileri aldatır kaç yıllık karısını kocasını (tabiki hepsi değil) ses etmezler.. gencecik bir insanın lens takmasını mı aldatma olarak algılıyorlar? Size ne ya.. hangi devirde yaşıyorsak😠 resmen aldatmanın ne olduğunu bilmesem.. inanicam. Ki bu "ufak" bir lensten insanlar aldansa nolur.. ay sinirlendim ://
Sen Allahtan kork gerisini s. Et.. canını sıkarlarsa beni çağır merak etim cahilleri😠 senin kendi ailen de mi karışıyor ?
Hmm.. rica
Normalde bir paket de 1 tane oluyodu yani her iki göz için, bu sefer 3 aylık alınca 6ya çıktı :))
Misal kaç defa düştü şeffaf yani denemeler olduğu zaman ve kimi zaman aynaya ya da yere düşüyo zor buluyosun bide diğer gözünde lens olduğunu düşün arama sıkıntısı ikiye katlaniyo..
Diğer sorun da birisinin dediği gibi lensler şeffaf olduğu zaman, aynaya bakarken tam göremiyorsun nerde olduğunu veya da gözünde mi çıktı mı düştü mü birrrrr bir sürü sorun anlican bana göre..
bide acelen varsa mecbur yeni bir tane paket açman gerekir evde varsa yoksa en fazla geç kalcan olmadı derse veya her nereyeyse ortalığı bulanik bulanik görüp gitcen bunlar iyi bisey degil benim açımdan. Belki sana sorun olmayabilir bişey diyemem bir de sen de mi direk renklilerle başladın?
Boşver onları sen ya :/ düşüyo derken evde takarken yani :))
Ya şimdi dusmuyo da başlarda cok zorlanirdim sirekli gozleromi kapattigimdan elimden düşerdi falan filan.. şimdi düşse de en azindan mavi diyorum
Tabiki her zaman :))
lens ya gözlük mühim değil. kendi gibi olsun.
renkli göz sevmiyorum
Anladım
peki sen?
Renk ayrımcılığı yapmam ama bazı renkler var ki beni benden alıyor..
aslında bende ayrım yapmam. ama karagözlü olması daha da hoşuma gidiyor.
hangi renkler mesela?
Hani oluyo ya böyle mavinin yeşilin ya da grinin en koyu renkleri off..
En sevdiğim normal renk olarak da gri doğru. 👍
gri göz hiç görmedim :)
ben koyu kahverengi seveyrum
Ben türkçe bir tane sınav gecicektim tuvalette bir kizla konusuyoduk gözleri lens gibi geldi işte o günden sonraydı galiba hep düşündüm lens alırsam gri alırım falan diye..
Biz de kahverenginin her tonu vardır heralde😂😂
oha lens olarak mı? :D
neden herkes renkli göz olmak istiyor ki?
bişey soracam, sende benim nasılım sorumu cevaplar mısın?
Ya yukarda bikaç sebep çıktı işte.. tamam bakiyim gizli değilse hesap
Yok doğal
gözluklu kızlar cok tatlı bence
Iltifat olarak mı algilamam gerekiyo bilmiyorum ama sağol🤣
Kafamı karıştırdın Allah seni😃😃 evet lens de var gözlük de 😉 onların yerine teşekkür ederim Inşallah bu mesajın bir gün doğru kişiye ulaşır😂
Hadi ya :( asker misin?:/
Allah yardimciniz olsun❤ arada verebilirsen burdsan haber ver haberlere falam bakmiyorum :( geçmiş olsun... insallah başka sehit vermeyiz😏 sağ salim biter Insallah..
Hayırlısı olsun😏
Doğal olsun, lens falan saçma
Bana göre hiç de saçma değil bugün lensler sayesinde kaç metre öteden görebildim mesela tren saatlerini😂 (ilk kullanışım değil tabiki de)
Sağlık için numaralı şeffaf falan olur ona lafım yok ama renkli falan hoşlanmıyorum :)
Iyi bakalım😉 ben de şeffaf sevmiyorum pek.. neden dersen bulma ihtimalin de çoğu zaman %0,99 falan..
Ben bir keresinde rezil oldum bu yüzden 😢
hoş onlar denemem içindi ve denemeleri hep şeffaf veriyorlar. Kendim aslında hep renkli aldım doğru🤣
Lens olduğu çok belli oluyor ya o görüntü hoş değil gözün içinde şekiller beliriyor resmen 😕
Şeffaf da sıkıntılı evet gözünde kaysa ara dur 😂
Yok fazla belli olmuyo aslında ya..
Ama dedemlerde bilerek gözlerimi oynattım ve kuzenimi 2. Gözlerim diye kandırdım😂😂
Bak işte şeffafin bu gibi sorunları var.. hele ki ben başlarda çok zorlanırdım takıp çıkarmak için. Şimdilerde daha iyi ama arada bir zorlaniyorum yine tabi😂 bu sebepten dolayı renkli, hele ki mavi benim için büyük bir avantaj oldu. 🤣 (çok yazdım kusura bakma) 😂
Haha ben zamanında heves edip üç aylık almıştım, toplasan altı yedi defa anca takmışımdır ama zorluğunu görüp o zaman bırakmıştım bir de tuhaf duruyordu gözlerim böyle pörtlemiş gibi 😂😂
Aynen ya fazla kullanilmıyo ki.. evde de durup takmak istemiyo insan :)) seninki ayarsız mıydı?
Benim gözlerim kızarıyo çok uğraştiğim zaman doğal olarak😂
Evet numarasızdı benim 😊
Benim takana kadar kan çanağına dönüyordu 😂
Tamam kıyamam ya hahah ben sinirlenip az bekliyodum sonra tekrar yükleniyodum😂😂
Mk tarzi kelimeler etmeyen kiz. Yesil goz iyidir.
Hahah arada bir ediyorum. 🤣🤣 anladım okay👍
Lens daha iyi duruyor
Renkli mi renksiz mi peki sence?
Anladım😊👍
Bence mavi göz +9dur (benim ki gibi )
+9 derken ayar mı?
Iyi bakalım🤣
Evet👍
Kullanıcaksa şeffaf lens kullansın
Şeffafin en az 2 dezavantajı var o yüzden ben pek önermem kararsız kalmış olanlara
renkli göz
Ne renk mesela?
ela ya da yeşil
Ela da güzel bence evet
ela en güzelidir aslında maviyi saf dışı bıraktım kahverengi maviden güzeldir bence
Ya benim pek böyle güzel seçtiğim renk falan yoktur ama herkesin göz rengi bir ayrı güzel ya..
tabiki bütün gözler güzeldir birde begeni var tabiki
Öyle..
seninki ne renk kız:)
Normalde kahverengi, lenslerle gri mavi siyah.. 😂
ben olsam takmam valla:)
Yapcak bişey yok takıyoruz
hmm tamam ama dikkat et gözlerine zarar vermesin
Tamam :))
:) :)
Doğallık
Renk farketmez heralde?
Evet
En sevdiğin bir renk var mı?
Siyah
Himm evet şu an gözlerim lensler sayesinde siyah ve o da baya güzel duruto
Duruyo*
Lens mi gözlerin
Evet çikarcam birazdan😂🤣
Senin göz rengini ne ki
Kahverengi✌
Gerek yokmuş lense aslında
Var uzağımı göremiyorum..
Numaralı desene ya😂
Hihi😂 anladın sandıydım ne biliyim ya🤣
Saat kaç saat saat bu saatte 😂😂😂
2:54 - 4:54 🤣
Gözlük
Gözlük diyen tek sensin galiba😂
Ben çok severim piercing ya da dövme😂
Ama en azından lens işe yarayabiliyo çoğu zaman ben de dahil çoğu kişilerde.. ama dövmeyle piercingin hiç bir yarari yok hem günah.. piercingi bilmiyorum da
Ya benim ilk cümle yanlış olmuş🤣 resmen anlamını değişicem şimdi. "Ben çok severim sanki de piercing ya da dövme" al oldu🤣🤣
Ayy yok istemez :D
Eyvallah dayı jjfjr
benim gibi doğal 😂
Allah Allah havalara bak la😂😂
Hava Atmiyom Yabancı Gerçekler 😉
Iyi bakalım memnun oldum o gerçeklerle😂
O zmn Sıkıntı yok 😂
Aynen😂
😊😊 Son Soruma Bı Baksana 😊
Güzelse bakiyim birazdan😂
Tam senlik 😂
Hesap gizli goremiyoom
Takip yolla sende 😱
Yollayamam pişman oluyorum sonra sen davet et🤣
Hmm niye pişman oluyorsun ki 🤔
Boşver ya
Sen bilirsin 😊
Eyvallah
👍👍😊
lens hiç sevmem.
Insanda başka çare kalmayınca onu da sevmeye başlıyo benim gibi😂😂
göz bebegın mı yok? ne alaka
hı gecen kocaman gözlüyüm diye hava atan kız degilmisin sen
Ne saçmalıyon ya🤣 var tabiki.
Başlarda korkuyordum, ama işimden dolayı lens alıp denemeye ve alışmaya karar verdim ayrıca o sadece bir soruydu hava atmakla ilgisi yok😉
birak şimdi sfsdfsd
Ciddiyim herkesin gözleri var ne diye hava atiyim + benim gözlerimin biraz iri olması neyime fazlalık getircek ki? Daha mı fazla görcem? Hayır.. 🤣 maalesef.
Ama buna da şükür
tamam da bişey demedik vurmadıgın kaldı sdgsdf
Vururum bananae🤣 bişey dememişmiş
Blablabla..
Bu mu dememiş halin? 😒
bence senin sinir sorunların var kadın :D
Sana karşı artık "evet" 😂
sen uyudun mu geceden beri onu söyle bir bana :D
Tabiki hatta uyuya kaldım😜😂
neden gözlerinde sorun var anlaşldi gsdf
Komik miydi? 😂 ve de uyuya kalmakla ne alakası var bee
Kendini komik sanıyor olabilirsin ama belki %50 anca komiksindir😜😂
kızım %50 komik nasıl olur sdfsd bir kontrol ettim soruyu soran kızmısın dıye :D uyku duzenını oturtman lazım gece 4 te nıye ayaktasın :D
Abiciğim😂😂 sana göre 4se bana 2😂 yani no problem asıl sana sormak lazım 4de ayakta olan sendin veya 3 her neyse🤣
nasıl 2 kardeşim? :D benim işlerim gece yarisi malesef evden çalişiyorum ben sdgsdf
Ben de yurt dışındayım o yüzden? 😂 2 saat var arada😂 ee iyimiş de ben evden çalışsam geceyi tercih etmrm😂 gece belki ailemle zaman geçiririm çünkü çoğu zaman onlar da erken uyumaz😂
iyi senden kurtulmuşuz :D türkiyede yaşasan başımıza bela olurdun sdgsdf
He seni bulur işinden ederdim demi :D yakardım kaldığın yeri, işini çalıştığın şeyi arabanı en değerli eşyalarını falan filan şansın var😂
arabam yok motorum var onuda yakarsan bende senı yakarım :D cok ayip :D sende zaten psikopatlk sezdim dssd
Yakıcam ulan sen başlattın sen açtın konuyu banane yakıcam😂 yakarsan yak sanki ne kaybetmişim de kim beni kaybedicek jnfj
ama motorumu yakarsan gezemeyiz çok ayip dfgd
Gezme banane😂
beraber gezcez demiştim iyi gezdirmem ne halin varsa gör fdhgdf
Ben senle gezmem ya Allah korusun yani en azından şimdilik🤣🤣
Sonra ölümle belki gezebilirim😂😂 hatta mezarına geçer halay çekeriz ruhunla nasıl plan ama? 🤣✌
delisin sen korkulur senden
Eheheh🤣🤣
Goz olsunda
Sen de haklısın hacı ahahah😂
Haci mi lutfen ama 🤒
Ahaha🤣🤣 aa pardon ya hacıya giden birine benzettim de seni dermişim😜 (kızacağını tahmin ettim😂😂)
Yok ya kalp bu belki hoslanirsin sonradan hani ne biliyim 😎😎
Ahaha komik😂😂
Espiri yaptim zaten 😂
Ondan güldüm ben de 🤣👍
😘😘
:))
😘))
😂😂😂
En son yorumu hep ben atarim 😘
Iyi tamam anlaşıldı😂 bende de bu sorun var ama neyse. 😂😂
Veee bitti konusma 😂😂
Oyle oyle
Eyvallah kardoo🤣
Np...
Nea? :D
No problem onemlid degil anlaminda kocum
He tamam kanka🤣
👍👍👍👍👍 🤒..
Çok önemli değil
Ne güzel :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar