
Üstelik hayat verdiği "Harry Potter" karakteriyle de minyon bir erkek olarak büyüleyici olduğunu herkese kanıtladı. Peki, minyon erkekler olarak sizin sihriniz ne? Tarzınıza dair ip uçlarını benimle paylaşın lütfen.

Minyon erkek istemem uzak dursun hahah bide takim elbise felan giymsinler nolur yaa felaket fksjdsj
Al Pacino da minyon lütfen..:)
Zevkler tartışılmaz tabii ama ben o kadar katı değilim bu konuda :)
Minyonlari boydan görmesek iyi olur bence :D Al Pacino gibi adamlar ekranda devleşiyor ama yanyana yürüsek bit kadar ya hele o takim elbisenin içinde o kadar absürd duruyorlar ki neyse minyonlari uzmeyelim ya :D 1.70 in altindaysa şansı yok benim için fjshdsj
1.70 sınırında diyorum yine bakin 1.70 e kisa demiyorum :D
Ya, hahaha :)
Gerçekten teşekkürler bize bu kıyağı yaptığın için :)
Beyler, yine iyisiniz yani böyle bir güzelliğe sizi zorla da olsa kabul ettirebildim :)
hahahah rica ederim canım senin gibi bir güzellikte kabul ettiyse 1.70 boyunda ki erkekler sınıfı geçecek hadi bakalım :D
Ben "No Men No Cry" demek istiyorum :)
Leydi boy kaç? Övdünüz kendinizi
Evet bence de Harry Potter 😍😍😍😍😍 aşığım
Aynen :)
Teşekkürler güzellik
Ne demek :)
1.92 yim ama ben. Kısa erkeklerden hoşlanan kızlara çok fena bozuluyorum😤
Ben de başka kızların tercihlerine bozulmana bozuluyorum ☺️
Daniel Radcliffe ile boydaş olduğumu bilmiyordum. Bu hoşuma gitti :)
Sevindim :)
Cevap
27Cevap
Bıyıklarımı kesince minyon, bıyıklarımla 30 duruyorum. Sanırım bıyıkları kesersem daha çok ilgi görmem muhtemel. Buradan bunu çıkardım 🙃
Yüz olarak bebeksi, minyon olmakla vücut farklı :)
Bebek kadar değil de bir 15 gibi görünüyorum :) boy 1.73 ama
Sihirmi 1.65 gayet minyonum sihir boyumu bir 10 cm eklerdim😂
Haklısın ☺️
172 boyundayım 165 diyince kendimi uzun hissettim tşklr
Normal sayılır boyun 😊
Valla çok itici bir tipi var ya bu adamın.😅 Ne bileyim sanki hala gözümde Harry Potter'in ilk filmdeki gibi.😁
Görüş için teşekkürler ☺️
Minyon değilim, genelde hayvan gibi derler. *gecen bol olsun*
Teşekkürler, amin :)
174 boyundayım..
kıçı yere yakından korkacaksın demişler :)
1.74 boy ideal bence :)
mutlu hissettirdin :)
Sevindim buna :)
Benim ela gözlerim yetiyor
Anlatmaya gerek yok :)
Waow ☺️
Bumi seksi jaiwu
Kisa. erkekler bir halta yaramaz goruntu babimda tabi
Zeka ile on plana cikabilir
Tavırları filan sexy bence
bir erkek olarak erkegi begenemem ahah
Kiz olmam lazim anca anlamam icin ama degildir
2cm eklesem türk kızları 5 ekler tam 2 metrecik oluyorum 170 omuzuma bile gelemeyen boy 185 aşağısı yer elması geliyor kapıya tam değiyor saçım minyon olarak takım elbise severek giyerim 185 kız yanıma gelip giysin topuklu olmaz ise gelmesin
Biz 160lar ölelim ozmn
Bencede
😑😢
Huyumdur bana büyü yapana bende büyü yaparım 😌 ama herkese tek atıyorum, artık büyü yapmıyor kimse bana korkuyorlar sanırım :(
Minyon erkek bacımdır.
Gereksiz sert, bence :)
Etkilemek için cümle aramam aklıma geleni olduğu gibi paylaşırım. Espri yapmak için zorlamam. Gelirse kaçırmam
Doğal samimi içten güvenilir olunca sorun çıkmaz.
Amabu çocuk gözleri yeter şimdi.
O da doğru 😛
Neye göre alıyor körlere göre mi
Kadınlara göredir, sanırım :)
o kadınlar nefes alsın yeter modunda o zaman
Sanmam :)
7 yaşımdan beri Harry Potter fanıyım :) Daniel'ı beğenmem çok normal :)
1.90 boyum olduğu için anlayamam :)
İnsanları ayırmıyorum :) Göze iyi geliyorsa detaylara takılmamak gerek bence :)
Zevk meselesi sarışın mavi gözlü kızları hasta olurlar ben ise kızıl severim o yüzden neden hoşuna gitti demiyeceğim
Onu diyorum ben de zaten :)
ya slk msn neden hatırlatıysn bdha harry potter bşlmck işte 😔
😂😂
büyü ne ayol yanıcaz öbür dünyada
Ya hahaha😊
Türkler de daha boyu ile övünsün işte
Benim için önemli değil cidden :)
Minyon olsak biliriz de , değiliz işte :D
Oldu, o zaman :)
Yalan inanmam :)
#günaydin
Pekiii ☺️
Yine minyon erkek dedi 🤔
Konsept 😊
ben 170 im minyon muyum😊
Sanmıyorum :)
sınır kaç😉
1.70 :)
sınırdayım desene knk😊
gecen bol olsun
Teşekkürler, amin :)
amin knk😂
knk olabilir miyiz
Minyon erkek istemem 😛
Görüş için teşekkürler ☺️
boyum 185, bence minyon degilim, deveyim :D
Büyü diye birşey yoktur
Pp de toilette gitmek üzereydin sanirim ahshshah
Yemeyip içmeyip bunu mu yazdın?
Karsima geldi soru ve fotodana bakim dedim 😂 Iyi güldüm sabah sabah sagol 😄 Kasilma bu kadar ahshshs
Evet zaten ancak profilime kadar girip fotoğrafımın üzerine tıklayabilecek kafaya gelmiş biri böyle şeylerden eğlenir yoksa akıllı bir insan bunu bu kadar didikleyip bir de üstüne laf sokma çabasına girmez :)
Inan burdaki bütün üyeler fotolara bakiyor :D Birileriyle akrabaligin var benzettim burda üyeler hatta hahsh
Akrabalığım yok ve buraya 2014'te üye oldum ilk yani eski üyeyim ve böyle didikleyip laf sokan belli kişiler var, onun dışında sıkıntı yaşamıyorum. Zaten profilime girip fotoğrafıma özellikle bakmayan biri de şurada paylaştığım sorudan, görüşten beni birine benzetemez.
Fotoğraf boyutu uygun değil buna.
Boyum 175 😐
Likelikelike
Oldu o zaman, biz kalkalım :)
@pocomotoist daha karpuz kesecektik..
Yok almıyım canım ben, yedim yiyeceğimi :)
Çay doldurayım 😂
Çay her zaman gider, kötü yerden vurdun :)
Otur hemen doldurayım ben 😂
Teşekkürler :)
Ne demek canım :)
Omuzuma gelmez 175'😃😃😃
@peteninejdergası boyun kaç
2cm sen ver 2 tam
@peteninejdergası 👌💪
Göbeğinle konuşurum artık dkvşvşvçbç
Olabilir :)
Minyon biri değilim.
Görüş için teşekkürler ☺️
Bende 1.70 im yakışıklı sempatik
Peki 😊
Bende 1.70 im cok seksiyim
Minyon değilim 😔
Oldu o zaman ☺️
nova atma kardeşim
Sexy erkeği jülideye soracaksın o iyi bilir 😂😂
Neyse demicem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar