Zaten nişan olayı da saçma bana göre ya neyse bu başka bir konu.
Sırf gelinle uyumlu olsun diye, damadın nişanda renkli kravat takmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Zaten nişan olayı da saçma bana göre ya neyse bu başka bir konu.



Evlilikten daha saçma bir şey yok. 20 yıldır bunu düşünüyorum. Böyle zamanlarda uyum kadar insanı geren bir şey yok.
Tüm bunlara rağmen evlendim mi? Evlendim. Pembe kravat taktım mı? Taktım.
Dağ gibi adamları kızıya çeviren bir şey. Yazıklar olsun. Evlenmeden de yuva kurabilsin artık insanlar. Bu dayatmayı yaşayan son nesil biz olalım
Gonuller uyumlu olsun kravat uyumlu olsa nolcak
Sacma adetlerimizden biri daha maksat baskalarini zengin etmek
Sunlari istemeyecek esiyle bunlarin masrafini birlikte yiyecek hatun bulmak lazim
yeşil bence güzelde.. ama pembiş, kırmızı ve sarı olacak sey değil yani😂
uyum önemli bencede, nitekim sanırım ben empati yapıp kıyamam😂😂
tşkler😊
Rica ederim :)
Bunda. Daha sacma birsey daha yok pembe takmis bide
Cevap
28Cevap
Zevkler ve renkler tartışılmaz ancak modacılar artık ne halt edeceğini bilmiyor.. Moda yaratmak isteyenlerde hep sporcular ile artistlerin görgüsüzlerini ele alıyor..
Nişan, düğün, abiye, baldız topuzu... bunları kim buldu ya!
Kendi fikirleridir sygim var ama.. ben yapmam... kendi tarzim var.
Değerlendirecek kadar değerli bir detay olarak bulmuyorum
Saçmalık ya. İkisi de bambaşka giyinebilir bence.😂
Gorsel uyum yuzunden. Ne yazıkkı algı şu şekılde. Düğün kontrolu kadında ve sankı sus olan erkrk
bir de hep kıravat yani. :D İç çamaşırı uyumlu olsa olmuyor mu? :D
modası geçti bunun yahu
Örnekteki gibiyse itici.
Uyum güzeldir yakışmış
Rengin nişanı olmaz her türlü yakışır :)
Ne muhteşem bir çift ama 😂
Hos oluyor damat oldugu belli oluyor
Hoş durduğu sürece sorun yok.
Seviyorsa neden yapmasin
taksın uymayı bilmek lazım
Seda sayanla uğur arslan gibi oluyirlsr
Çirkin bir uyum bu ya.
Ben mantıksız buluyorum
güzel duruyor bence :)
Oldu olcak saçlarıda boyayın 😁
Sevmem boyle seyleri.
Görmüştüm daha once normal..
Allah mutlu etsin ne diyelim
Ben kavun içi kıravet takmıştım
Swvmiorum
saçma
Komik bence
gözlerim kanadı
çok hoş beğendim :D
Güzel
Takacak ☝🏼
Sevmiyorum
Uyumlu
Bence olmamış :D
Berbat gorunuyor..
Kılıbık işte 😂😂
Saçma :D
Ah, midem...
Başarılı
Saçma
Güzel ☺
Saçma
Olabilir
Saçmalık
Güzel bence ☺
hoş oluyor
bence güzel
Olmamış
Normal karşılıyorum
Saçmalık kanks
Uyumlu oluyor 🤔
saçma bence
uyum şart
Çok tatlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar