Kadının deri pantolon giymesi neden abes karşılanır? Gözümüzün alışık olmayışından kaynaklı bir durum mudur bu?
Aslında kot pantolon gibi deri pantolon da kadına çok yakışıyor bana göre. Lakin giyen kişilere insanlar tuhaf bakıyorlar. Ya gözlerinin alışmamasından ya da çok fazla deriyle ilgili değişik şeyler izlemelerinden kaynaklı. Size deri pantolonlar güzel mi? Giymek ister misiniz?
Kadının deri pantolon giymesi neden abes karşılanır? Gözümüzün alışık olmayışından kaynaklı bir durum mudur bu?
Ben de giyiyorum üstüne şık bir büstiyer ve deri ceketle kombin yapıyorum kimse tuhaf karşılamıyor herkes çok beğeniyor. zayıf kızlarda güzel duruyor sanki doğal birşeymiş gibi ama kilolu kızlarda aşırı tuhaf duruyor sanki emanetmiş gibi. Kişiden kişiye değişiyor.
Insanların artık akılları beyninde değil de başka yerlerinde çalışıyor cinsel açlığın Afrikasi dır Türkiye ayrıca sahip olma isteği sahip olamayacağı gerçeğini değiştirmiyor bunlarda o yüzden istemiyorlar ama biz kadınlar istediğimizi giyeriz kimse karışmaz !
Fizigine bakıp giymeyenler var siyah trafik lambası gibi olanlar var parlak ben pek begenmiyorum toplumda insanlar giymeyi tercih etmedigi için gördüklerinde farkli karsiliyorlar
Deri pantulon giyen bayanların çoğu üstüne ilgi çekme amaçlı giyiyorlar diye düşünüyorum çünkü parlaklığı olsun darlığı olsun ilgi çekiyor ister istemez bayan olmama rağmen abes diye düşünüyorum.
En İyi Cevaplar