Kalçanın ne kadar büyük olduğuyla ve şekliyle ilgisi var, bence. Benim kalçam 90cm geliyor mesela ve ben de düşük bel daha çok seviyorum ama ikisi arasında bir bağlantı yok. Yüksek bel de giyiyorum ve öyle abartılı da durmuyor çünkü şişirme bir kalça değil. Squatla değil, yüzmeyle elde ettiğim için ve genetik yapım da bu anlamda iyi olduğu için yapmacık durmuyor.
Çatalın hava aldıkça zevke geliyor olmalısın. Bir de sen utanma sıkılma duygusu eminim varla yok arası bir şeydir. Rahatsız olma durumu falan yoktur. O açıdan yakıştırıyorsundur kendine.
En İyi Cevaplar