Kadınlara etek mi daha çok yakışıyor yoksa pantolon mu, neden?

Daha çok pantolon giyiniyoruz, oram açıldı buram göründü faln derdi yok ama bilemiyorum psikologlar dişilk enerjisini düşürüyor diyorlarmış😅 bence pantolon altına topuklu ayakkabı her şeyi kutarır gibi

Kadınlara etek mi daha çok yakışıyor yoksa pantolon mu, neden?
Kadınlara etek mi daha çok yakışıyor yoksa pantolon mu, neden?
Cevapla