









yelekli takım sevmiyorum ben pek kullanışlı degil :))
takım elbiseye karşıyım bu yüzden spor takılıyorum spor ceket pantolon gömlek kravatla süslüyorum işi:)
Al kerem al lazım olur 😉😎
Eig ićin teşekkür. 😎
Fitil oluyorum dar paça kumaş pantolon bide çorapsiz ayakkabi giyenlere 😒
@Kaiken79 erkek dediğin dar kiyafet giymez :|
@Kaiken79 :)))
Herkese yakışmaz boy pos şart
Daha ne olsun oldu bu iş :)
Huydan da kurtarırsın sıkıntı yok ;)
:)) bilemem orasını da seni alan düşünsün
Teşekkürler
Cevap
2Cevap
Yelek daha kapalı olmalı biraz daha yüksek. Ayrıca dar parçadan ayak bileği görünmesin mümkünse.
Anladım
Kötü.
Hayır. Sıkıntılı bir durum oldu. Tempo normal. Şehir dışındayım, İzmire dönüyorum.
Evet.
Başka iş bilmem ki
Haklısın. Keyfim kaçık biraz. Kafam dağınık.
eh işte..
Takım elbise güzelde diğerinin modelini sevmedim. ya da düğmeleri açık kullanmalı
Sevemedim ben😊
😊😊
1. takımı italyan kesim ve yelekli her neyse adı beğendim..
2. takım daha kalın bir kumaştan ve biraz daha yaşlı işi gibi.
Trençkotlar ı sevdim. 😎😎 bej rengi olan güzel.
Bu takım elbiseler hoşuma gidiyor iştahım kabarıyor sonra gözüm den 2 damla yaş akıyor ve fakir olduğumu hatırlıyorum
Birincisi..3-4 trençkot degil..
İkincisi... bunlar senin tarzin degil..
Ucuncusu.. pol... selam soyle!!
Geniş omuzlu uzun boylu göbeksiz erkeklere çok yakışıyor..
takım güzel de trençkot bilemedim erkekte, kemeri çok itici duruyor o kesin ama
vucut iyi ise olabilir yelek tombiklere yakışmıyor
Kerem bunlar senin tarzın değil :D
Kumaşta bile dar paça yapmışlar nefret ederim
Her ikiside zayıf erkekte güzel durur
kimin giydiğine bağlı :D
İtalyanlar bir harika. Çok hoş bunlar
trenckot tarz
aynen :D
Yelekli takimlari beğenmiyorum
Şık gayet.
Her ikiside şık
Imm çok iyiler
Beğenirim
Cok karizma
evet begeniyorum
Hiç beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar