ip bileklik takanları nasıl buluyosunuz? ergen tatlı hoş falan nasıl?
kopyala yapıştır hoop detay :D




kopyala yapıştır hoop detay :D








Bende takiyorum ve gayet hos genellikle boncuk bileklik takiyorum ve birde o 2. resimdekinin bir benzeri var ondan takiyorum insanlar burada cok guzel bir sekilde karalama yapmis ama bana gore hic eskimeyen modasi gecmeyen taki turudur..
Festivallere giderken bende buna benzer kullanıyorum. :)
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...a3432b64f1.jpg
Alaaam 15 yaşındaki kardeşim takıyo nası çirkin nası çirkin... bir gün hepsini toplayıp yakacam
Herkese yakıştırmıyorum bunları ben
Cevap
18Cevap
2 numaradaki gibi birşey düşünüyorum bir zamandır...
kadınları bilmem de erkekler yapmasın mk, kalın siyah bir saat yeter
saçmalamaya gerek yok, he siyasi bir sembol veya bayrak taşıyosa başka
İnsan kendisine yakıştırdığı şeyi giymekten çekinmemeli. Sosyal ahlakı zedelemediği müddetçe insanların tercihleri kendilerini ilgilendirir.
kuru kafa falan zırtta 2. ve 3. güzelmiş hele 2. bence gayet hoş.
Takabilir İnsanları Takılarına Göre Değerlendirmiyorum.
Ben kullanıyorum bunlardan ve insanlar giyim tarzıma yakıştığını söylüyor.. güzel aksesuarlar bence de
severek alıp 2 gün sonra fırlattığım şeyler genelde ve sadece 2 kere aldım
Ben lisedeyken siyah ip takiyodum guzel oluyody ama yalan yok
nasil modeller taktigina gore degisir tabikide birde tarzina gore ama sirin bence yani iyi
en sondaki gibi çok takım var :)
Görmekten sıkıldım artık herkesin bileginde var
çok hoş bence bende çok kullanıyorum :)
Bana ergen algısı uyandırıyo.
yok be gümüş altın en güzeli
bunlar değil de sade bişeler olursa çok hoş bence
Sıradan artik herkes takar oldu
İpsiz ola bilirük ama sapsız deiliük :)
Hepsine bayıldım 😊
pek çekicilik sezmiyorum onlardan ya :D
İp bilekleri takanları nasıl mı buluyorum?
ergen işi...
Liseli gençler
Kızılay'da 1 lira
2. si hoşmuş
ergen
zevk meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar