bir ara böyle bir akım vardı. gençler düşük bel pantolon giyinip bellerine zincir dolayıp gezerlerdi.


Çok itici geliyor geçen gün nüfus müdürlüğünde elemanın birisini görünce bu akım yine aklıma geldi nasıl rahat ediyorlar anlamıyorum
Çok itici görünüyor. Umarım kimse yeniden böyle bir tarz oluşturmaya kalkışmaz.
Işın komik tarafı ise patolan belinde tam aşağa düşerse :D
Cevap
3Cevap
Hemde nasıl inş birisi çarşının ortasında indirip kaçar
Rezillikten başka bişey değil
Bazılarına yakışıyor.
Şimdi da süper slim var resmen tayt pantolon değil
Düşük bel pantolonu her iki cinsde de sevmiyorum.
Hoş bir görüntü değil..
Gözleri kanatan cinsten buluyorum
Giymeyi hiç sevmem giyeni de sevmem
O moda bitmedi mi
bence itici
cok itici
Çok itici yahu
Bence giymemeli
İtici.
gayet itici evet..
Çok itici
İğrenç duruyor
İtici
Hiç sevmiyorum böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar