Eskiden tek tüktü şimdi her yerdeler , birde altına sandalet giyiyorlar sahiden korkunç. Bahsettiğim aha tam da şu !


Dar kesim giyeni anlarım da, bu erkekliğe aykırı bir giyim tarzı resmen.
Kimse buna moda falan demesin. Erkek adam dediğin böyle şeyler giymez. Bunları giyen, gitsin leopar desenli tayt da giysin.
Aklıma bu geldi şlkjhg
Teşekkür ederim pinki :))
ya bazı balık etli erkekler o kadar dar giyiyolar ki iğrenç duruyo ya hepsinde bir tarkan yürüyüşü ne yaşıyolar acaba o an da :D
Kisa ve kalin bacakli olanlar korkunc gozukuyorsunuz.
Cevap
40Cevap
şunlara bak ya...
belden yukarıyı kessen, erkek olduğu bağımsız mahkemeler tarafından bile ispatlanamaz..
(((:
Bu nasıl bir giyim laa.. Beyin zevk zeka yok mu bunlarda..
İyi iyi bunlar laçkalaşsın farkımız daha da bariz olsun
Biraz kaba olacak ama her malın bir alıcısı vardır. Bende sevmiyorum ama seven kızlar var maalesef.
Daha öğrenci var dızleri yırtık olanları giyiyorlar. Erkekler bu kadar dar giymemeli.
Hiç beğenmiyorum, kendilerini kadınlara benzetiyorlar
Doyumsuzluk adamlar herseye ulaşmış , artık sapitma evresindeler
Evet poposu ve t. a. s. acıklari meydanda bu beni rahatsiz ediyor
Yakında sizin iç çamaşırlarada davranacaklarını 😂😂😂
:) Onlara da erkek mi deniyor?
bir de palet gibi görünüyor ayaklar.. O daha komik... 😂
Türkiye'nin en popüler caddesinde çalışıyorum. Fazlasını görüyorum. 😂
Biz bunlara erkek demiyoruz bu birincisi. İkincisi seninle konuşmuyorum çünkü çok vefasızsın.
Evet vefasızsın. Biraz olsun samimiyetime inanıp ona göre davranmanı beklerdim
Mesaj gönderir misin diye ricakar olmuştum naçizane. Ama diğer esprili ve abaza tutumlardan dolayı göremediniz
Sevmiyor olabilirsin bende çok sevdalı değilim. Ama bir bayan olarak naif davranıp yapabilirdiniz
Sanada yakışır sende giysene diyenlere inat giymedim hiç. Giyilir mi la o 😂😂😂
İtici bnce. Kıza daha çok yakışıyor. Erkek dar giymemeli
Hic begenmiyorum kendilerini biz kadinlara benzetiyorlar sanki
erkek demişsin..
o kısmı olmamış..
bence sende haklısın :)
beni de dava etsinler, ben sonuçta açık açık erkek olmadıklarını söyledim :)
Görmek istemiyorum 🙈
Tayt pantolon giyen kızlar daima ilgi çeker
Değiller, isteyen giysin
Bundan nefret ediyorum ya anasının oğlu değil hiç
Top gibi giyiniyor ne modası ne ikonu
bide göbeği acık giysin tam olsun
Evet. Kadınlarda da itici bence.
İğrenç kalıbına yakıştığını mı sanıyor ln
Göz kanseri yapar bu iğrenç
bunlar erkek değil bunlar farklı bircisn
kızlara çok yakışıyor ama
Ben giymem kim ne giyerse giysin
Bunlarinda alicisi var
kesinlikle çok itici
Aynen
katiliyorum
Evet
Nefretlik
Ne hallere kaldık :(
evet iticiler
Metro seksüel bunlar
Aşırı itici
İğrenç
Asla.
Erkeğin kasari onlar
Über itici 😂
Gerçekten iticiler
Bence de itici.
Erkekmiki onlar :D
Hiç hoş görünmüyor
Evet
evet öyleler
bu ne be zibidiiler
Karı kılıklılar
İstediğini giyer.
itici
Ayneb
iticiler
iğrenç ya
itici
İgrenç
Çok kötü cidden
Erkek adama yakışmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar