Bol pantolon giyen erkekler bana çok itici geliyor ya size?


bol pantolon giyen erkekler bana çok itici geliyor ya size ?

mesela bunun gibi pantolonlar çok kötü ve modası geçmiş bence özellikle de boyu kısa ve basık gösteriyor
haa bir de bol gömlek var ona yorum yapamayacağım
neden kendinize bunu yapıyorsunuz erkekler? yanlış anlamayın ama gerçekten çoğu erkek vücudunu tanımadan giyiniyor
tabiki tayt pantolon tarzında olacak kadar da vücudu saranlar da aynı şekilde itici

vücudunuzu tanıyın biraz stil dergisi karıştırın ne bileyim alışverişe çıkın takip edin

sizde öyle düşünmüyor musunuz kızlar?
çok fazla itici
itici ama idare ediyoruz işte
herkesin kıyafetine (hayatına) kimse karışamaz
bence artık bunların nesilleri tükenmeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bol pantolon giyen erkekler bana çok itici geliyor ya size?
Cevapla