Önemli olan yüz güzelliği mi, fizik güzelliği mi?

orta boyluyum ve gerçekten çok övgü alan bir fiziğe sahibim.orantılı ve düzgün.ancak yüzüm fiziğime göre daha az baskın.yani fiziğim yüzümden daha ön plana çıkıyor.çok çok güzel bir yüze sahip değilim açık konuşacam ama çok kötü de değilim orta karar işte.fiziğimse çok düzgün.demek istediğim o ki sizce bu bir avantaj mı dezavantaj mı?önemli olan yüz mü fizik mi?

doğruyu söylemek gerekirse aynaya bakınca vücut olarak özgüvenim yerine geliyor ama yüzüme bakınca keyfim kaçıyor.
Önemli olan yüz güzelliği mi, fizik güzelliği mi?
Cevapla