Siz erkek reyonundan alışveriş yapar mısınız? Maskülen tarz sizin hoşunuza gider mi?





Yakisan giysin saygi duyarim zaten giyiliyorrrr kadinlar erkek gb giyiniyor kadin oldugunu gogsunu gorunce anliyoruz😃😃😃😃
seviyorum napim
Oo sen buralar
oooo fenomen olmuşuz helal kız
Sagol ya olduk biseler ozledm seni
bende seni sis 🤗
itici bnce
İtici.
Cevap
35Cevap
Kadınları anlamak o kadar zorki kendi giyimleri gardroplari doldurdu hepsinden kesinlikle elde ettiler sıra erkek kıyafetlerinde çevre mız o kadar saçma bir hal aldı ki kadinlarin%90 ona sorun İslam'ın şartını bilmezden hangi ünlü hangi filmde oynamış kiminle ilişkisi var her şeyi bilir sosyal deney olarak karşınıza çıkan ilk koşuya sorun kaç kişi çıkacak bilen
Nasıl ki erkek kadın kıyafeti giymiyor kadın da erkek kıyafeti giymesin. Kadın kadın kıyafeti giysin.
Her kadına yakışmaz bu tarz ama şarkıcı Sıla'ya takıştìğı gibi taşinabilecekse , bu farkliliga ben acigim. Herkes tek tip gorunmemeli.
Tek kelimeyle-Yakıştırmıyorum. Bence kadın dediğin tatlı elbiseler şortlar giymeli. Kadınsı olmalı. Hanım-hanımcık olmalı. Tıpkı benim gibi.
Her erkek için yapılan kıyafet sadece erkeğe hitap etmez zaten bazı kıyafetler kadınlara da uygun oluyor..
Ben genelde erkek reyonundan alışveriş yapıyorum çünkü çok güzeller, bol ve rahatlar. kadın reyonları hep çicekli böcekli şeylerle dolu sjdkksk
Erkek kıyafetini sadece sevgilinin evinde sevgilinin gömleğini, tshirtünü giyerken severim onun dışında yakıştırmıyorum.
Benim tarzım asla olamaz ama bazen hoş buluyorum abartı olmadığı surece
Kadin kiyafetleri giyinen erkekler kadar itici buluyorum
Hiç kadın gibi durmuyorlar. Oo kardeşim naber ya demek istiyorum 😂😂
Sevgili tişörtleri dışında erkek kıyafeti giyilmesine karşıyım 😂
Bu kadar değil. Ama erkek tişörtleri alırım çokta severim
kadın istediği herşeyi giyebilir ama yakıştırıyorsa. ama erkekler hiçbi kadın kıyafetini giyemez hepsi bizim yiyosa deneyin sfdsfsl
Bunların ped taktığını düşünemüyorum.
Delikanlı kız molped takmaz
Erkek reyonundan sadece bol tişörtler alırım elbise gibi giyerim öyle çok hoş duruyor 😉
Evet ama abartilmadigi surece küçük parçalar hoş ve farklı gözüküyor
Çıldırcam ya
Siz erke kıyafeti giyince iyi
Erkekler kadın kıyafeti giyince kötü
Yerin dibine batsın bu ülke!
kendine yakıştığına inanıyorsa bizim yorumlarımız faydasız. saygı duyarız
En nefret ettigim kadin tipi boyle delikanli tavirlar yok azariz keseriz kadin kadindir erkek erkektir
Normal olduklarını düşünüp bir fikre sahip olmuyorum kız ayool
Cok itici kezban gibi oluyorlar.
Erkek kiyafetleri giyiyorum arada.
Normalde sevmem fakat bazılarına yakışıyor
Gayet güzel bence ama dinimizde bu yanlış sayılır.
Sana yakışmaz sen giyme çirkin olursun :D
Neden yakismaz😀
@Şekerlituborg Komik durur :D ŞekerliTuborg ben Vişneli biralı içtim :D
Asdfgasdfg😀😀😀
@Şekerlituborg :Trorolrorolotolol yeaaah :D
Sjnsjn asfjdddsfi
Kadınlara maskülen tarz yakışıyor bence.
İtici duruyorlar bana göre
cok severim cok hosuma gider
Bro naber ya diyesim geliyor 😂
Yakışan kadınlar var... kişisel tercihim olmaz...
Kazakları çok hoş ya :D
Biz etek giyiyormuyuz!
Bazi kadinlara cok yakisyo severim
Ruby rose ye yakıstığını düsünüyorum
kendilerini yıkılmaz göstermek isterler
İtici.
erkek kıyafeti giyinen kadın görmedim daha
İtici
Hayır o ne ya migdem bulanır.
Hoşuma gitmiyor.
Top gibiler
Cara"ya yakışıyor
Beğenmem
Top gibi nonos gibi bisiy der gecerim
İtici
Bence çok Sexy görünüyor
Gayet şıklar
İğrenç görünüyorlar
Hiç hoş görünmüyor.
iticiler..
Çekici
Sevmem bu tarzı
İticii
Garılara ilgim yok
Hoşuma gidiyor
Hoş durmuyor bence
İtici
Kötü
Olumsuz.
İtici sevmem ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar