Kadın kıyafeti giyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz :?
Bir kadın gibi giyinen ve evinde kadın gibi yaşayan erkek hakkında ne düşününuyorsunuz?
Bir kadın gibi giyinen ve evinde kadın gibi yaşayan erkek hakkında ne düşününuyorsunuz?
Moda evinde calisiyorum oraya bu bahsettigin gibi biri gelmisti kadin gibi cantasini almis kupeleri takmis baktim bayan reyonunda kabine girmis kadin kiyafetleri deniyor kalakaldim ama ilgimi cekmedi degil izledim resmen ne aliyor ne bakiyor diye tuhafti ama bana bisey demek düsmez öyle rahat ediyor demekki :)
Siz ekmeğinizin peşindesiniz o erkekte hayatında hoşlandığı gibi yaşamanın peşinde. Siz size yakışanı doğru olanı yapmışsınız. Sonuçta hiç kimseye ne zararı olabilirki.
Haklısınız eşcinsel olsalar bile karşı çıkanlar olsada onlar için hiç bir şey yapamayız. Karşı olsak ne yapabilirizki dışlasak , hor görsek , aşağılasak ne yararı var. Yaşasınlar onlarda mutlu olsunlar. Madem hayat onlara bole güzel , bole kadın gibi giyinmek güzel ve çekici geliyor yaşasınlar mutlu olsunlar.
merhaba ben de erkeğim karımın kıyafetlerini giyorum hoşuma gidiyor kesinlikle eşcinsel değilim karıma karşı kocalık görevlerini de yerine getiriyorum tuhaf olan nedir ben eşimle birlikte lazere gidiyorum onun nütün kıyafetlerini giyiniyorum evimizde tabiki çocuklarımızda var onlar olduğu için çok rahat olamıyoruz bazen ama onlar yokken evde tanga etek alt üst giyiniriz eşile biyere gidicekmiş gibi giyiniriz sohbet ederiz sadece işe giderken bazen tanga bazen tanga kilotlu çorap giyiniyorum eşim beni çok seviyor bende eşimi dışarıyla hiçbir işimiz yok aldatmak gibi yani birbirimize yetiyor ve seviyoruz
Kadin gibi giyinen ve erkek kelimesi yan yama yakismamiski :)
Ben bile kadın haklarını kadınlara şiddete tecavüze karşı olduğumu göstermek amacı ile etek giyip sokakta gezmeye karar vermiştim. Yapmacık demesin diye insanlar vazgeçtim.
Destekliyor olman ve kadınlara saygı duyman kadın haklarına önem vermen güzel bir davranış
Teşekkur ederim
Rica ederim
Bizim ne dusundugumuz onemli degil. Cinsel bozukluklardan travestizm e giriyor demis oldugun sey ve terapi ilac ile tedavi ettiklerini idaa ediyorlar
Haklısın tedavi ile ilaçlarla psikoljik destekle vaz geçilecek bir şey değil. Giyen erkeğin hisleri önemli.
Cevap
8Cevap
Evimde bir çok kez giydim abiyesinden tut taytına kadar iyice sürüklendim içine şimdi kız arkadaşımda biliyor bayan kıyafetleriyle sevişiyorum vazgeçemiyorum galiba
Ne guzel ya
Ne güzel ya tamda istediğim
Herkesin hayatına kimse karışamaz
Ben musait oldkca kucuk capli giyiniyorum sutyenimi takiyorum
ben giyiyorum mini eteğinden tutta taytına kadar sadece 1 kere crop giydim diz üstü çorap giydim sadece evde giyiyorum ve çokta yakışıyor bana
Aynen bende yapıyorum çok yakışıyor bana ve aşırı güzel hissettiriyor
kadın kıyafeti pembe çizgili diz çorabı mini etek pembe kazak kombini yardımcı kızlar lütfen öezele gelin lütfennn?
O kadar kırık arkadaşım varki normal gelio bana
Kızlar oylellerini seviyo :)
Komik
sana komk geliyor ama eşler arasında heyecan verici olabiliyor herkes kendine baksın beraber dışarı çıkalım kim delikanlı erkek gör ama yatak odamda eşimle yaşadıklarım kimseyi ilgilendirmez
Bacimizdir
hiç yakışmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar