
Ben uzun zamandır takmak istiyorum. Fakat ne zaman gündeme getirsem eşim karşı çıkıyor. 😄 Bunun kötü bir anlamı varda ben mi bilmiyorum. 🤔

cidden kötü duruyor sadece yüzük parmağına takılmalı bence.
Yengemiz hakli takma sende :)
Cevap
1Cevap
çok ozentı...
resımde bıle begenmedım.
isaret parmaga yakismiyooo...
Yok hos durmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar