İşaret parmağına yüzük takılması erkeklerde hoş duruyor mu ya da takmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

İşaret parmağına yüzük takılması erkeklerde hoş duruyor mu ya da takmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ben uzun zamandır takmak istiyorum. Fakat ne zaman gündeme getirsem eşim karşı çıkıyor. 😄 Bunun kötü bir anlamı varda ben mi bilmiyorum. 🤔
İşaret parmağına yüzük takılması erkeklerde hoş duruyor mu ya da takmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla