
Artık kış geldi gibi, kazaklar ufaktan ufaktan çıkmaya başladı. Benim en sevdiğim boğazlı kazak. En nefret ettiğim ise bisiklet yaka kazak.

Balıkçı yaka giyen erkek hiç hoşuma gitmez nefret ederim
Tam balıkçı yaka.. yakıyor yani 😊
E bileyim.. ayıp olur bilmezsem;)😀
Teşekkürler 😊
Kisiden kisiye degisir ama bence v yaka cok yakisiyor
Yani
Cevap
2Cevap
Balıkçı yaka kazaklar ve içine gömlek giyilen V yaka triko kazaklar
boynu uzunsa boğazlı olabılır.
kısaysa bısıklet yaka ya da polo yaka kazak tercıh etmelı.
bısıklet yaka gomlekle ve/ya tshırtle guzel
Boğazlı kazak en iyisi...
bak en begendigim kombin.. fotodaki
Bak balıkçı yaka harika
Erkeğe çok yakışıyor boğazlı kazak
Boğazlı kazak. Yakışanda çok karizmatik duruyor.
Yarım balıkçı ve yuvarlak yaka
Erkek olsunda kazak kolay😂sdhshsj
Bu farklı bir seviye :D
@MeriçAtalay Allah kimseye yokluk vermesin😂sjdjj
Amin :D
Boğazlı kazak cok hoş duruyor.
Kesinlikle balıkçı yakası
sweatshirt
Boğazlı kesinlikle
yarım balıkçı
Kazak sevmiyorum
V yaka severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar