Soru gayet net septum sizce nasıl duruyor sizce kızlara deldirmek yakışıyor mu?


Açıkçası ben sevmiyorum yakışıyor belki bazılarına ama benim düşüncem dikkatleri üzerine çekmek isteyen kişilerin kullandığı bir obje gibi geliyor bana
Kesinlikle.
İğrenç
Cevap
20Cevap
iğrenç hiç çekici değil ben bir kıza yakıştıramam
Çok kötü hiç yakışmıyo berbat görüntü kızlara sadelik yakışır
köyde ineklerin burnuna takılan kimlik gibi geliyor bana :D
Ne guzel yuzun var ya niye yuzune boyle salakca seyler takmayi dusunuyorsun bunun ileriside var bir bardak soguk su bile icemiyecwgiz ilerde cok fena cekersin acilarini benden soylemesi
Teşekkür ederim zaten ben kendim yaptırmıycam sadece sormak istedim kendim hep sadelikten yanayım. :)
Teşekkür ederim, çok sağol. :)
Evet Arnavutum yalan borcum mu var. :D
Çok sağol teşekkür ederim, bir Barbara Palvin olamayız ama. :D
Teşekkür ediyorum, çok sağol. Tabii herkeste güzellik görecelidir. :D
Ayyy çok çok teşekkür ederim. :) Tabii bazılarına itici gelebiliyor bu durum bazıları esmer sever çünkü. :D
Bence kaşına piercing yaptır o daha yakışıyor kızlara :)
Piercing hoşuma gitmiyor benim ama teşekkürleeeer. :)
Peki saygı duyuyorum 😊
Igrenc duruyor ben sadece gobek deliginde cekici buluyorum
Köy mandalarına benziyorlar. Köyde mandaların burunlarına bu takılır ki, taşkınlık yapmasınlar
harika duruyor ama bazı kızlar yapmasın loldeki alistar gibi duruyorsunuz
Vücuda bir şeyler takılmasından nefret ediyorum
bana nedense inekleri anımsatıyo
Ben pek sevmiyorum açıkcası öyle şeyleri :D
Yakışan var yakışmayan var.
Götte kalan kuru bok gibi 😂😂
Tövbe tövbe yaaaa :D
Bence öyle valla 😂😂 deneme derim
Yok sevmem zateeeen ben piercing. :D
Profildeki sen misn
Tabii ben. :D
Hadi yaa çok güzelsin 😍 profildeki benim
Çok teşekkürler yaa :D Sen de fena değilsin. :)
Instagram adresini alabilir miyim 😁
Mesaj atarsan tabii :D
Burdan mesaj atamıyorum ki
Ferdielis1 beni eklesene 😊
Hiç beğenmiyorum
Ön tarafada tak orayada yakışır
Ben taktırmıyorum yalnız. Sormak istedim... Terbiyesizlık yapma.
Evet, Arnavutum.
Aaaa Arnavutsun demeeek
Tabii yaz.
Sinirli bir boga gibi gorunuyor
Ben hoş bulmuyorum
Güzel
Kötü duruyor
itici 😧
İğrenç
Kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar