Sütyeni takarken kopçayı arkada mı yoksa önde mi takarsınız?

Bugün öğrendim ve çok şaşırdım. Sütyen takarken önce kopçayı önden bağlayıp kolu geçiren varmış. Ben kolu geçirip arkadan bağlıyorum ve bunun normal olduğunu sanıyordum. Yanılıyor muyum?
Sütyeni takarken kopçayı arkada mı yoksa önde mi takarsınız?
Önde
Arkada
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten şaşırdım. Niye arkada takamıyorsunuz ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Neredeyse yarıyarıya çıktı hatta önden takan daha fazlaymış. Alışkanlık meselesi sanırım.
Sütyeni takarken kopçayı arkada mı yoksa önde mi takarsınız?
Cevapla