Ya komşunun oğlu beyaz pantolon giymiş ya resmen gözlerim kanadı sfsd Şimdi buna kıro demezsek ayıp olur gibi geldi bana... sizin de bir fikirlerinizi almak isterim :D
Beyaz pantolon giyen erkeğe kıro demezsek ayıp olur mu?
Beyaz pantolon giyiyorum sık sık hem de, yazları.. Kızlar erkek arkadaşlarım mükemmel ve yakışıklı olduğumu her defasında söylerler. O çok önemli değil de gözlerinden anlıyorum zaten erkeklerin beni kıskanıp cesaret edemediğini kızların da hayran bakışlarını. Eğer beyaz pantolon lu foto mu yorumuma ekleseydim soruyu kaldırırdın.. Bilmiyorlar erkeklerin çoğu giyinmeyi bilmiyor arkadaşlar..
iyi kombinlersen erkeğe de bayana da yakışır. Sen burada sadece erkeklerden örnek vermişsin, örneğin kısa boylu bir kız ispanyol paça beyaz bir pantolon giyerse komik görünür, ama uzun boylu bir kız giyerse yakışır.
En İyi Cevaplar