Emniyet mensubu polis memurları , özellikle de Yunus , çevik kuvvet ve özel tim polisleri Aslında özel harekat polisleride öyle karizma için mi? , Yoksa görevleri gereği mi sürekli ikindi vakti bile Güneş Gözlüğü takıyor?
Bu polisler karizma için mi Gözlük takıyor? (Fotoğraflı)?
Pöhlerin fiziği yeter pöhleri tanıyorum bu arada instgram dan :D çevik kuvvet tide tanıyorum instgram dan :D isimlerini vermiyim şimdi 😬 aga yani üniforma kaldırıyor şimdi güneş gözlüğü vs. Sende o üniformyi giy gözlüğü tak farki yaşa 😂😂
Aha bir polis üniforması fetişi daha. Yakında herkes bu tip giyinecek.
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
saçmalama herkes sen değil. Doğru düzgün soru sormuşum surda.. Ne Fetişi ! alakası dahi olmayan zihninde yatan narsist kişiliğini burada açıklama bir zahmet !!
Üniforma fetişim olsa dahi sizi ilgilendirmez ayrıca Kızların ilgi duyduğu alan da sizi ilgilendirmez.. Kusura bakma ama burada karşısındaki kişiyi hiç tanımadan eleştiren ben değil sizsiniz. Bana birşey dokunmadı yorumunuzdaki Genel ifade sinirlendirdi yanlızca.. Herşey orta da mı? Güldürdün.. Ne ortada acep? Bir soru sormuşum bana Üniforma fetişinden bahseden sizsiniz ! Siz önce bir önyargınızı kaldırın sonra Garip görünen hiçbirşey olmaz merak etme...
Karşındakini acımasızca ne düşüneceğini bilmeden eleştiren sizsiniz bu bir narsistliktir Bence siz öğrenin karşındakini eleştirmeden bilmişlik taslamadan önce..
anaaa hep öyle olurmus zaten ama yinede yahuşuhlular her polis okulundan gectigimde oyle bakakaliyorum bide yunus olanlari var aamaaan onlar ayri bir karizma
En İyi Cevaplar