İnşaatçı botları ilk trend olduğunda kahkaha atarak gülmüştüm :
Tuvalet terlikleri mudo'da indirime girdi
Şok Fiyat 456 TL yerine sadece bugüne özel 375TL
KAÇIRMAYIN BENCE 😝😝

Ucuzcudan alın arkadaşlar, adı üstünde "UCUZCU" başka bir söylemi de var aklıma gelmedi 😂😂😂 (bu bölümle ilgili eğitimine devam eden biri olarak söylüyorum; güzel bulmadım ama ileriye doğru taşınabilir olduğunu düşünüyorum. Bir farklılık yaratılmış, saygı duymak gerekir.) 👍🏻
Heh tam senden beklediğim yorum asdf 😂😝
Hahah😂😂
Kotu. 🙄👀
Neden mesaj atamiyorum?
yakisana yakışıyor moda bu herkese uyacak diye birşey yok...
Aaaa çok ucuz amcaoğlu :D ver bir kaçtane bende alayım
Ağaya b€le$ 😂
Vayyy babaya rehmet :D
Yerhamukallah ☺️
yehdine ve yehdiyekümüllah
Ecmain ☺️☺️
:) :)
Eyvallah amcaoğlu adamın dibisin :)
Bilmukabele
Cevap
10Cevap
Benim terliklerim daha güzel demi la. d
Bacaklara for 😂😂😂
Victoria Secret da melek mi var
Tabiki de o çıplaklara melek dersen Allah'ın edepli ve iffetli meleklerine hakaret etmiş olursun.
Şeytan bile onlar kadar ahlaksız ve çıplak değildir ;)
E erkekler abdest alacak gibi dolanırsa ortalıkta e adamlarda tuvalet terliği bari yapalım bunlara demiştir. 😁😁
En güzel yorum 😂
Teşekkürler 😂😂
Iyice b. kunu çıkardılar moda dedikleri şeyin. O değilde şimdi zam gelir bunlara tuvalet için birkaç tane stoklalayalım asdfs.
Ben o tuvalet terliği cümlesini hakaret olarak soyliyorum :D
seyma hanimda gördüm ben bu modayi pek bir hayran kaldim
Giyenlere bir şey demek istemiyorum..
Ama cidden çok çirkin ya🙄
şimdi o terlikleri eskiden 5 liraya alabilecekken bir bakmışsın 300 lira ben şok
Babanelerimizin bir Zaman Giydigi Terlik Şimdi Moda Olmuş :D
Neyi moda yapacaklarini sasirdilar, tek kelimeyle rezalet!
tek kelime ile çirkin!
Sevmedim sevemedim doğrusu
2 * 2 / 3(3) = ?
:)) rezil bir kombin
Gaffur terlikleri bunlar başka yerde bulamazsınız
Bunu burda paylaşman bile zaman israfı
İğrenç ya moda diye saçmalıyorlar
3 bin tlden başlıyor bunlar 😂😂
Öff çok rahattır, püfür püfür. Sevdim bu modayı 😃
Çok komik ve itici ya 😆
Çok kötü.
Hiç beğenmedim
Komik 😒
iğrenç
Berbat :d
Güzel değil.
Çok rahat olabilir
Çok hoş
saçmalık
kötü..
giyen giysin
Resmen rezalet :D
Aptallar ya 😊😊
Ne hoş 😒😣
En kötü moda
Moda yapacaklar diye
Sevmedim
İğrenç
Guzel
müthiş 😅
bokl gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar