ahah :D :D mutluluk içimizde aynen keyifli geceler.. Yani bence olaya biraz gizem katmaya çalışmışlar ve başarmışlar gibi görünüyor.. Reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığı tutmuş sonuç olarak :D Biraz düşününce insanlar görünmeyeni görmek isteyeceklerdir.. Keyifli geceler..