



Herkesin tercihi ama giyilmez diye bir kaide yok. Güzel bunu taşıyabileceğine inanan herkes giyebilir ben izin verdim ;P
media.giphy.com/media/3osxYhufvkO5dz9jSo/giphy.gif
EİG için teşekkür ederim :)
Her bölgeden dekoltesi var. Gereksiz. Dekolte dediğin şey dengeli dagilmazsa itici olabiliyor
Eskiler döner dolaşır moda olur, varsın bu da olsun.
eskıller eskıde kalmalı
Cevap
43Cevap
Günümüzde fazla tercih edileceğini düşünmüyorum.
Hoş bir elbise bence ama ortadaki yuvarlağı sevemedim
Bana yakışır bu kadını da çok severim ❤️ ne denebilir
Alttaki kadin ve ustteki kadinda elbisenin duruslari farkli.
Tespit süper:)
Moda falan değil. Bir kişi giyiyor, hemen moda diyorsunuz. Bu çakma moda sorularını soranları da fenomen yapıyorlar üyeleri çekiyor ayağına.
bengunun bir kilibinde buna benzer bisey vardi yanlis hatirlamiyosam ama ustunde kot paltolon veya sort vardi
elbise pavyon elbisesi gibi yaw, tvlerde pavyonda gördüğüm elbiselere benziyor aynı
canı sıkılan yeni şeyler çıkartıyor. işsizlik işte :D
bana göre güzel ama gel bir de götüme göbeğime sor
çok çok güzel ama her kadın giyemez bunu fiziği kusursuz olmalı
kizda guzel durmusda asla giymemler sirasina girer bu
Çıplaklığın adını moda koydular ve bunu müslümanlara empoze ettiler.. diyecek sözüm yok.
Julyanın elbisesi daha güzel
Takılar çizme
O filmi çok severek izlemiştim
Güzel ben giyerdim de fiziğimin mükemmel olduğunu söyleyemem :')
Gerçekten çok güzel bir elbise. Vücuduma uygun olsaydı kesinlikle tercih ederdim
Bel dekoltesinin yarım atletle geliştirilmiş versiyonu.
elbiseyi geçte ne biçim fiziği varla karının :D A:SDAS:DA
Bir orjinallik ve elbisede bir güzellik göremedim ben.
bu tarz elbisem var severek giyiyorum sadece etegim uzun benim 😌
böyle bir elbiseyi tercih etmem söz konusu bile olamaz ama elbise güzele benziyor.
etmem hatta bunları kıyafet diye üzerime geçirmem bile
F. hişe elbisesi gibi. Zira o filmde rolü de öyle idi..
Filmde bu kıyafetle canlardırdığı rol, hayat kadınıydı
ne filmdi yaa tercih etmezdim rolü geldi aklima edilmez
İlginç ama güzel görünüyor
Vayy beee çoook şık bir elbise 👗 giyerdim
Hiç hoş durmuyor açıkcası.
giymem bikini gibi duruyor
bunu taşımak için vücut lazım bence
Ankara'da bunu giymek kasar
Fena değil ama almam.
benim cok hosuma gitti buyuk ihtimalle giyerim
Boyle elbiseler var zaten giyilebilir
Çok kötü değil bence.
modaya inanmam. insan yakışanı giymeli 👌
Ben giymem artık çok daha şık elbiseler var
Güzel ama herkes giyemez ki bunu
Güzelmiş ama giymem :D
mayokininin şık versiyonu
güzel. tatilde giyilir.
Elbise iyi değil, kadın güzel
Bence harika görünüyor.
ozaman daha edepliymis en azindan
Giyen giysin ben giyemiyorum şüşkoyum
her zaman iyiydi, gene iyi;)
Güzel de benlik değil fazla cüretkar
saçma saçma modalar çıktı
Yani guzel de ben giymem
kötü bence giymem ben
normal ne cok kotu ne cok kotu
Gayet güzel
ben etmem şahsen
Begenmedim
Sevemedim.
Açmaz.
Hoş bence 👍
tercih dışı
Giyilebilir
Mütüşlü bir elbise.
off moda olursa iyice abazalar artacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar