
O KISIM KÖSTEKLİ SAATLER İÇİN AYRILAN BİR BÖLÜMDÜR.

Peki siz, köstekli saat dışında oraya başka ne sıkıştırırdınız?


O küçük ceplerin ne işe yaradığını biliyordum. Ben kullanmıyorum o cebi, bir işe yaramıyor.
Bunu okumuştum ama çakmak için kullanıyorum😂 sonuçta işe yarıyor.
ben oraya hiçbir şey koymuyorum. koysam da çakmak olurdu.
Çakmak genelde
Cevap
14Cevap
Bozuk para koyan tek ben değilimdir umarım.
Dolmuşta cüzdani çikarmaniza gerek kalmiyor, büyük kolaylik😐
Valla ben bozuk paralarımı ve çakmağımı yerleştiriyorum :D
Serçe parmağımı sıkıştırmam için var sanıyordum küçükken
bozuk para koyuyom veya 5-19 kağıt paralarını yice katlayıp oyuyom asdfghjkl
pardon 10 yanlışlıkla 19 yazdım
Çokta merak edilecek bir yönü yok. O an ne girebiliyorsa
bozuk para koymaya yarıyor demek geldi içimden ama...
bilemedim😀
bozuk para koyuyorum gayet sığıyor
Benim için anahtar koyma yeri...
cakmak diye biliyorum ben
Çakmak koyuyordum eskiden
ben ona mermilik diyorum lan baska neye yarar ki
Ben çakmak cebi diye biliyordum
çakmak koyarim ben oraya genelde
bozuk para filan diye düşündüm
Ben bozuk para konulması içindir diye düşünüyodum
Çakmak cebi diye düşündüm ben hep onu
Bozuk para için diye biliyordum.
Bozuk para falan koyuyorum
çakmak bırakılıyor diye biliyordum
Orayı hiç kullanmıyorum..
biliyordum..
şimdi çakmak için kullanıyor..
Bozuk para sıkıştırdım.
Bozuk para koyulur 😂
Tabiki madeni para girer
Bilmiyordum, kullanmiyorum o kismi.
Çakmak, bozuk para.
biliyordum
Evet.
Çakmak
Bozuk para
Tel toka 😄
Hic bir fikrim yok.
Bozuk para
Tampon
Anahtarım
bilmiyorum
Cakmak.
Hep merak etmisimdir
Para
Salla evlat
Çakmak sokmayı dene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar