
Uzatayım diyorumda çevremdekiler sana yakışmaz diyor.
Uzatıcan bıyıkları, dar kesim gömlek giyip kollarıda katlayacaksın.
Tam İstanbul kabadayısı olup çıkacaksın. 😄

O bıyık Salvador Dali'den başka kimseye yakışmaz, yakışamaz...
Fotograftaki super simdi ama yakışan var yakismayan :D
Babacan ben gayet memnunum. Resjmdeki kısa halı daha.
Siktret kadınları. Onlar önce bıyıklarını alsınlar.😎😎
Cevap
4Cevap
hayır tabiki hangi cagdayiz
Sevimli komik buluyorum Asla cekici degil :)
ne bıyıktan ne de sakaldan hoşlanırım.
No Father No -_-
Ne öyle gözü dönmüş adamlar gibi hiç sevmem
Genelde öyle olur
Çevremde yok şükür:)))
Gördüm ama çevremde değil biraz mantık!!
He he melek işareti koyma boşuna şeytan gibi düşünüyorsun ilaki ortam olması gerekmez yolda gördüm
IIIIyyy😀😀
Kendinizi nasıl hoş görüyorsanız bırakın onu yapın.
Herşeyi bize sormayın canım;))))
Sakınan göze çöp batar ışte..
Sende haklısın kardeşim 😀😀
Çok itici..😅
Öyle ya sakal okey ama bıyık hıhı hiç benim zevkime göre değil sende boşver bence..😅
Peki sen nasıl istersen öyle olsun..😅
hayr hic sevmem
hayır sevmiyorum
tabikide hayırrr :)
@Kabusunum biz ona tam olarak şöyle diyoruz;
Kedi uzanamadığı ciğere mundar der. 😂
@Kabusunum 30 yaşlara gelince seninle tekrar bu konuyu konuşmak isterim. İşte o gün anlarsın.
@Kabusunum boşver şunu takma canım
Hayir cok itici
Sade bıyık olmaz sakallı olması lazım bence
Olur
yapma bence . s.. ss. s. s
Beyaz tenli siyah saçlı birinde hoş durar
IYYYYYY
Tabikide HAYIR 😂😂😂😂
hayırrrrrr
bulmazlar
Hayır.
Bıyık iyidir.
Hayır
nnaaaayirrrrrrrrr :D
İtici buluyorum
Çok itici
Bulmuyorum yapma.
Hayır
hayır :(
Hayır
Sevmem
Asla..
hayır
Hayir
evet cok cekiciler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar