Şahsen böyle gözüme görünmenizi istemezdim doğrusu.

"Zıt renkler giyinmek moda oldu" dediler, biz de yedik! Moda kendine yakışanı giymekse, zıt renkler giyip gözümüze neden işkence çektirelim ki?
#Balinaa

#Balinaa

Moda en büyük sacmalık!!! beden ölçülerıne uyan elbiseleri giymek bence ydt
Aslında zıt renklerden harika kombin çıkıyor ama yapması kolay değil.
Uyumsuzluk modasını çok severim bayram çocugu gibi gezmek sıkıcı
Cevap
13Cevap
moda dediğin dipsiz kuyu misali her an herşey moda olabilir hiç takılmıyorum modaya falan
valla herşey moda artık :D
eheheh:)
Moda diyip geçicez yine :) hep öyle olmadı mı?
Bu da mı moda olmuş!😱 Hayretler içerisindeyim.
Pazarin gozunu seveyim 😂
Modayı çıkartanları bana bir getirin.
Cingenelerin yıllardır yaptığı şey moda olmuş
Benim gibi üşengeçlerin işine gelir😄
Zaten moda olmayan ne var ki
Zıt degil 80 ler bunlar
Moda diye paylaçoya dönemem.
Köyün delisi gibi dolaşacak millet o zaman 😄
Moda ya göre giyinmek saçmalık
Ne güzel rengarenk olmuş insanın içi açılıyor..
Siyah ve beyazın zıtlığı gibisi yok ama <3
Ne yapacaklar sasirdilar
Çok çirkin iykkk 😫
İğrenç
ben böyle giyemem ya
çok ilginç :D
bence çok güzel😂
Bence kötü duruyor
Cok kotu, duruyor
Turuncu-pembe WTF?
Olur öyle teyze
Ama çok zıt duruyor
İğrenç
severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar