Araştırmaya göre, dövmeli erkeklerin aldatma ihtimali diğerlerine oranla daha yüksek. Ayrıca dövmeli erkeklerin daha sağlıklı, maskülen, dominant ve agresif olduğu düşünülüyor. Sizce bunun doğruluk payı var mı? Dövmesi olan erkekler kendini nasıl buluyor?
Kadınlar dövmeli erkeklere güvenmiyor! Sizin dövmeniz var mı? Yaptırır mısınız?
öngörü olarak dövmeli erkekler ortam görmüş hep kötü bir yolun gidişinde ve arkadaş ortamı fazla olan tipler olarak gözükürler keza kızlarda öyle ;) vee çoğunluğu böyledirde %90 oranında diyebilirim belki daha fazlası.. bu tip erkeklerde ortam çok olduğu için etrafında kızda çoktur ve aldatmaya meillidir adam zatn disko bar geziyodur laaa senin evde oturup onu düşünürken attığın 2 mesaja mı bakar :D o yüzden güvenilmezler :D
Yoo ben güvenirim ama bizim evin halıları gibi olmadığı sürece daha iyi bir iki tane olsun hoş durur ama vücudu Picasso'nun tablosuna çevirmenin lüzumu yok
Ön yargılar ön yargılar ön yargılar... Sırf gösteriş için dövme yapanlar var ve o kişilerin öyle maskülen dominant falan olduğu tartışılmaz bile çünkü değiller. Sırf dövmem yüzünden güvenmiyorsa hiç güvenmesin karşımada çıkmasın.
Dövme bir yaşam biçimidir sol kolum komple kaplı ve birkaç tane daha dövmem var ama hiç böyle düşünmedim bence karakter önemli onun dışında saçma birşey bence dövmesi olan kişiye güvenip güvenilmemek
Şimdi dövmesi olması ; 1) ne guven saglar/azaltir 2) her dovemesi olan kaslidir diye bir genelleme yapilmaz. (Diyelim kasli, evet kendine baktigini +maskulen gosterir. Ama hic bir dovmesiz erkegi daha az maskulen yapmaz. Kadinlarin makyajla guzelliklerini dahada ortaya cikarmasi gibi dusun.) 3- kimsenin daha zeki ya da daha dusuk seviyede oldugunu belirtmez.
Benimde dövmem var bence aksine dövmesi olan insan daha güvenilir kararlidır vücuduna kalıcı bir ey yaptırmak adına karar vermek sanıldığı kadar kolay değil kararlı insan sabittir yani mantıken güvenilirdir bence
Kuyruk sokumumdan sol kulağımın altına kadar süren ince uzun bir dövmem var. Tahmin ettiğiniz üzere bir yılan dövmesi. Ama beni bu yönlerden etkilediğini düşünmüyorum. Zaten soyunup dışarı çıkmıyorum. Sorun olmuyor. Çünkü kimse görmüyor.
Benim de dövmem var sevgilimin de fakat biz tanıştıktan sonra ayrı ayrı yaptırmıştık yani dövme yaptırmadan önce daha mı sadıktı bana :D Şaka bir yana, dövme yaptıran insanlarda genelikle bir özgünven geliyor ve bunu da sadakatsizlik dediğimiz bir amaçla kullanabilir. İşin özü kendinde biter insanın, bu araştırmalarla anketlerle olacak bir şey değil. Karşındakini tanıman ve ona güvenmen lazım hemen dövmesi var bu beni aldatır dememek lazım.
Dövmem yok. Herhangi bir şeyi kalıba oturtmaya karşıyım. Bunun karakterle alakası var. Ön yargıyı insanlar akıllarından sildiği gün dünya güzel bir yer olacak.
Vücudumda 8 farklı dövme var ve gayet normal biriyim. İnsanlardaki karakter farkındandır senin dediğin. Araştırmalara çokta kulak asma sen yinede kendini tanımaya çalış önce
Dövmeyle ne alakası var Allah aşkına ya. Ulan hiç mi Allah'tan korkmazsınız da şu insanlar şöyledir bu insanlar böyledir deyip insanları ötekileştirirsiniz...
cunku dovme zarif ve anlami olacak sekilde yaptirilmamissa kesin ilgi icin yaptirilir. hakli tespit
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Nalaka ya. gösterişe meraklı olduğumuz için birinde bisi görsek kaliteli ulaşılmaz diyoruz. Ben demiyorum gerçi kendine güveni olmayan insalarin uydurmalari bunlar
Yanlış hatırlamıyorsam dövmesi olan birisi askerlikte sıkıntı yaşayabiliyordu eskiden dövme yaptırması kendine acı vermeyi sevmesi anlamına geliyor diye düşünülüyor sanırım
Hangi kadınlar güvenmiyor? Kendini kadın hissedenler mi? Biyolojik olarak kadın olanlar mı? Ya da sen vazgeç başka kadınlar adına karar almaktan ben de vazgeçeyim seni sorgulamaktan
En İyi Cevaplar