170 boyum ama bacaklarım kısa 1 metre olduğu için bunu kestirmek zorunda kaldım 110 bacağım olsa kebab herşey olur bana



bende 167 of hiç boyumu sevmiyorum birazcık kısa olsam keşkeee
167 ideal ailen mi kısa?
Cevap
1Cevap
165 cm benim boyum. Ben napayım?
Sen de mi hep kestiriyorsun
Yeni nesil uzun yaa keşke spor yapsaydım zamanında
Her pantolon aldiğimda mutlaka paça kestiriyorum.. Ben 16 yaşında hasimoto troid hastası oldum. Gelişimi durduruyormuş. Ben bilmiyordum.. Annem bile benden uzun..
bel ağrısı ve bir yere sigamiyorum
Sen erkeksin normal 185 190 olman zaten kızlar 180 den uzun yakışmaz 180 de abartı boy değil
Yani herşey olur heryere sığar manasında bu arada ben de otobüs filan zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar