Birde böyle boynu uzunsa dahada ortaya çıkıyor naif bir hava katıyor. Yaklaşık çene hizasında olacak , sizce nasıl duruyor? Yoksa uzun saçımı tercih edersiniz?












bu saç modelini görünce aklıma hep bu geliyo pskolojik sorumlarım var diyolar kısa saçlı arkadaşlar ama benzemiyo mu :D
www.mailce.com/.../mantar1.jpg
hahaha bilinçaltına inmeliyiz :D
bişey söyliycem ama yanlış anlama kısa saçlı kadın görünce içimden sakso çektirmek geçiyo bu hastalık mı
Daha da kısa erkek saçlı kadınları daha çok beğeniyorum ben.
orta boy ve kısa saç seviyorum nedense hoşuma gidiyor
Cevap
4Cevap
Boynu uzunsa tabiki güzel durur
Herkese yakışmıyor 😐
Benim saçlar böyle duracak olsa direk kestiririm
Uzun saç taraftarıyım ben.
Kısa saçı çok severim.
benimde kısa hoşuma gidiyo daha hoş duruyo
Herkeste aynı görüntü olmuyo kanka
3 Posta attim gece gece
yakisana ikiside iyi
yakışana
Kısa
Güzel.
hic ama hic sevmem
Çok itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar