İlk resimdeki gibi Kirpik diplerine kalem çekiyorum sadece bide maskara. Başka seçeneklerim neler?
Bide kaşlarımı almayı sevmiyorum doğalı daha hoş bence. buyüzden kaş çizgisinin üstüne çıkmıyor sizdeki gibi kaşım. Erkek kaşı gibi ucu düşük. Altında ışıklandırılabilecek alan kalmıyor.
Kaşım çok düşük, kaş göz arasında mesafe yok. Ne tarz göz makyajları yapabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
microblading kaş yaptırabilirsin kendine
O ney, lemme google it.
Iyk, yok istemem. Kaşlarımdan memnunum ben. Böyle seviyom onları.
sen bilirsin :)
Kaşlarını düz aldır. Almamakla hata ediyorsun
Böyle seviyorum alınmış kaş irite ediyor beni.
abarttığın kadar değiller.
Yönergelerdeki makyajları uygulayamıyorum mesafe dar olduğu için. Kendini de göstermiyor hem. Kalın eyelinerlar gözümü karaya boyamışım gibi yapıyo
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!