Öyle gerçekten en sonunda sinirlenip yapmıyorum göz şeklimi belirleyemiyorum youtube da videolar var yoksa izliyorumda yuvarlak mı badem mi kücük mü cözemedim
Senin gerçek gözünün rengi ela yeşil giyersen yeşil gibi buz mavisi giyersen buz mavisi yani gri rengi alır istersen dene nadir seninkisi ela genelde yeşile çalar ama sende hem yeşile hem gri yani buz mavisine çalar dene taman
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bununla ilgili eğitim bile almıştım sayende ezberden çalıştığımı anladım teşekkürler 😄
Nasıl yani
Hangi tür göz yapılarına hangi şekilde göz makyajı yapılır gibi
Himm benimki nasıl olacak o zaman bilgilerinden aktarabilir misin😄
Eğitimi açıp bakarım senin için 😊
Hatırlamıyosun hiç yani🙈
Seni yarı yolda bırakmayacağım merak etme
Göz şeklim sence yuvarlak mı badem onu bi çözsem gerisi gelecek😄
Buradan atamıyorum resimleri?
Resime gerek yok ya ben sadece göz şeklimi belirleyemedim yuvarlak mı küçük mü badem mi diye
İşte sorun şu ki ben make-up uzmanı değilim. Şeklini söyleyecek bilgim yok sadece eğitimden bi parçaydı onlar. Ekran görüntüsü aldım ama atamıyorum
nakyaja ihtiyacin yok askinda kirpiklerin uzun güzel gayet. bir maskara, göz pınarına da highliter yeterli olacaktir
Eyeliner denemek istiyorum ama onuda beceremedim göz şekline görede farklı oluyormuş kaldı öyle😃
eyeliner cok ugrastirici yaa
istersen göz bitimine biraz göz kalemi sür tırnağınla da böyle yukari doğru cek
Öyle gerçekten en sonunda sinirlenip yapmıyorum göz şeklimi belirleyemiyorum youtube da videolar var yoksa izliyorumda yuvarlak mı badem mi kücük mü cözemedim
yuvarlak asko badem olmasi iicn gözlerin bu resimden biraz daha kısık olması lazım eğer normal durdugunda bu fotodakinden biraz daha kısılıyorsa badem
Yok aynen böyle duruyor badem biraz daha küçük oluyor o zaman bide biraz çekik mi gerçi benimki göz pınarı cekik tam tersi😄
Kısa değil bakım yağları kullana bilirsin
Bakalım araştırıyprum
İyi bakalım kolay gelsin 😊
Teşekkür ederim
Rica ederim 😊
Allah sahibinize bağışlasın kardeşim.
Amin teşekkür ederim
Sadece rimelle
Göz şeklime uygun eyeliner da yapmak istiyorum ama beceremedim
Nette youtube de bak istersen kara kalem çeksende yeter gidipte boya badana yapma cildin güzel yoksa bozarsın
Çok yapmam normalde de işte bazen oluyor gözüm yuvarlak mı badem mi onu tam şey edemedim😄
Badem maşallah gözlerde güzel bakıyor cilveli gibi :)
Cilvesini bilmiyorumda bazıları yuvarlak kesinlikle badem degil diyo bazıları kücük falan bende karıştı kafam😄
Badem şeklinde gayet güzel
Teşekkür ederim o zaman😊
Rica ederim badem al kuruyemişciden çekildiğin resminin gözünün üstüne koy aynı şekli göreceksin senin gözler gri heralde
Denerim😊 yok yeşil benimkiler gri gibi mi duruyo
Senin gerçek gözünün rengi ela yeşil giyersen yeşil gibi buz mavisi giyersen buz mavisi yani gri rengi alır istersen dene nadir seninkisi ela genelde yeşile çalar ama sende hem yeşile hem gri yani buz mavisine çalar dene taman
O zamam yine mi ela oluyo aslında küçükken koyu maviymiş mor gibi 4 yaşından sonra drğişmeye başlamış
Ela gözlerin basen açık kahve bazen yeşil bazende gri buz mavisi olur güneş ışıklarının yansımasına göre güzel gözlerin var cenneti görür insan
Teşekkür ederim çok naziksin 😊
Sen nadirsin unutma
Peki unutmam tatlı adam ☺
😉😉😉