Kızlar, Kizlar yüzünüzde biten killari nasil aliyorsunuz (cene bölgesi, sakal gibi) :( . Ciddiyet lütfen?

Kizlar sorum size yüzünüzde biten cene altinda ve erkeklerin sakalinin oldugu bölumde ki tüyleri nasil aliyorsunuz? Agda yapilsa ciltte sarkiklik olusur mu? Iple cok aci verir herhalde birde o tüyler agdayla alinirsa cogalir mi veya kalinlasip belirginlesir mi? Lütfen kizlar fikirlerinize ihtiyacim var tüy dökucu krem mahveder onu kullanmam da acaba agda cogaltir mi ciltte sarkiklik yapar mi? Ben esmerim ve dolayisiyla yüzümdeki tüyler yakin mesafeden kendini belli ediyor ve ben bundan rahatsizlik duyuyorum ama nasil onlardan kurtulacagimi bilemiyorum.

Ciddi ve kibar yorumlar bekliyorum :)
Kızlar, Kizlar yüzünüzde biten killari nasil aliyorsunuz (cene bölgesi, sakal gibi) :( . Ciddiyet lütfen?
Cevapla