Ombre yaptırdım ve?

Merhaba ben daha çok yeni yanı cumartesi günü saçlarıma ombre yaptırdım. normalde saçlarım koyu kahve uçları sarı oldu guzel duruyo gerçekten herkes çok beğendi ama bana sarıları çok cırtlak geliyo nebiliyim kuafor de yıkadıkça saçlarına uyum sağlar sarılar dedi. ama ben o sarılar daha matlaşsın istiyorum bunun bir formulü var mı gerçekten yıkadıkça matlaşırmı? Not:saçlarımda daha önce den hiç boya yok!
Ombre yaptırdım ve?
Cevapla