eldiven denedim dayanamadım , ağdada acıttı o hariç neyle alabilirim tüylerimi çok acıdı böyle kaldım?


Jiletle al işte. Ben eldivenle aliyorum hepsinden daha iyi, nasil dayanamadin. Elinle etini sık, ya da gerdir iki türlü de olur, acısı azalıyor bana göre. Hemen kılları ikiser ucer cek iste. Azar azar yani.
çok acıyo ya
En iyisi agds valla eldivenle teke tek acimasindansa ve agda bir iki kere yapinca bir sey kalmiyor baska birine yaptir agdayi rahat et
ağda çok acıtıyor birde ilk defa alıyorum şeyimi
Canım küçük makas ile baya kısmını incelt ondan sonra git markete lapiden veet tüy dökücü krem al merhem bölgeye ağda vurma canın yanar. Jilet kullan demiyorum kendin bilirsin
teşekkürler tavsiye için
tüylerin fotosunu çekip yollasaydın herkes fikir verirdi şimdi eldiven icin ne yorum yapalım
tüylerde var poşette
kalan tüylerin oldugu yeri diyorum cek at bakalım ne durumda operasyon alanı
bak arkada paşalar genaraller yorum yapacaklar operasyonla ilgili
bikini bölgem atamam be
görmek lazım ama artık başka bir zaman bakarız ne diyelim
Cevap
17Cevap
İddia atıldı. Kanıt , pardon bayağı kanıt sunuldu. Çözüm bekleniyor.
ne?_
Berbat yöntemlerle uğraşıyorsun. Bu derinin sarkmasına ve kararmasına neden olur.
Pudralı sir ağda bantları kullansan iyi edersin.
Saç kesimi yapmış gibi duruyor😫😫
Bir şeyinizin kılını görmediğimiz kalmıştı..
Hayır bunu atmak zorunda mısın? Tamma inandık ağda yaptığına
Yapmadan önce anestol pomad kreminden sür şeyini kesseler umrunda olmaz
canınız ne kadar tatlı ya epilatörle bir acıyor demedim ağda beni abartacak kadar acıtmıyor nedense
şeyim bu bacak değil
tamam ben oramı da epilatörle alıyorum :D
Oha o kıllar nerden çıktı doğruyu söyle bacak kılı olamaz o
şeyim
edep!
Nereni aldın ki? Bende bikini bolgem için kuaföre gitmek istiyorum ama korkuyorum ya
bikini bölgem
Zor oluyo evde ya. ben kuaföre gitmek istiyorum.
Şimdi kıllarını sergilemekte ki amac? Valla kadınlıgımdan utandım
Oha la ne tüyü bildiğin benim bacağımdaki kıllardan daha uzun kalın onlar :D
Afedersin hangi bölgeler?
vajina
Kardeş yapamıyorsan kuaföre git bence. Kıl köklerin zayıflayınca kendin yine denersin.
Yapistirmadan once buz koy o bolgeye
İgrençsin jilet bicagi ile devam.
Sen agda yaptığından emin mısın?
ağda ve eldiven
Kıl çok değil mi
a101 posetinin ne günahı vardi diye düşünüyorum...
of sen sanki neyle alıyorsun
agdanin ne günahı vardi demedim ki posetinin ne günahı vardi dedim çünkü poşetle almiyorum :)
oha mk ne kıl varmış
bu yarısı
nereyi alıyordunda yarım kaldı kız :D
şeyim
allah canını almaya :D yarım kaldı öyle jiletle al bari
çok kötüsün
neden :(
bunu koycana bacaklarının resmini koysana :D
bacağımı değil başka yerimi lıyorum
iğğğk
ne iğğk can atıyorsunuz normalde oramız için kıl görünce ığk mı oldu
yoo can atmıyorum arkadaşım ben sadece eşim olacak kişininkini görmek isterim başkasına ait olanı değil
Epilatör kullan
Tüy dökücü
yardıma gelımı
yav şak
bellı kım yavvvvvvvvvvvv saksaksak
bbızene senın agdandan adam gıbı kullanın burayı
Neren kaldı?
İğrençsin
nereye yaptin
şeyime
oooo seyindelki killar o kadar uzun mu asjahgdhagj :D
Kusura bkma ama sac sndim
@Marla-tyler seyinde uzun tuyler birakiyormus, imaj ve tahrik edici olmak icin :D
Kız ilk defa bslams dme oyle
@Marla-tyler ne var ki bunda gayet normal bisey ahahah :D
hani v seklinde tuy birakiyorlar ya belki ondan yapmistir :D
Kıyamam
Bölge. Neresi
şeyim
olmaz pis olur
Tüy dökücü
iğrencsin
Ütüle :)
Kuafore git
bu halde mi
Yarim kalmasindan iyidir
Huylandırıyosn ;)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar