Kızlar karşı cinste sakal bıyık seviyor musunuz? Erkekler kendinize hangi stili yakıştırıyorsunuz?

Cevaplarınızı bekliyorum? :) sakal mı bıyık mı sinek kaydı mı?
Cillop gibi bir bebek yüzü.
Kirli sakal iyidir iyi.
Bıyık vazgeçilmezim.
Padişah sakalı gibi uzun olmalı.
Bence topsakal.
Diğer.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar karşı cinste sakal bıyık seviyor musunuz? Erkekler kendinize hangi stili yakıştırıyorsunuz?
Cevapla