
Bu içerik bir iş birliğine aittir.

Bu içerik bir iş birliğine aittir.
Selam,
Karşımdaki kişide de ilk olarak dişlere baktığım için dişlerimin bembeyaz görünmesini çok önemsiyorum :) Yakın zamana kadar ben de dişlerimi bembeyaz gösterecek, diş hassasiyetimi rahatlatacak bir diş macunu arayışı içerisindeydim. Aradığım bu iki özelliği de bulunduran Signal White Now Sensitive diş macununu kullanmaya başladıktan sonra rahat bir nefes aldım 🤩

Evet yanlış duymadınız 😍 Signal White Now Sensitive White-Correct teknolojisi ile anında 3 kat daha beyaz dişlere sahip olmanızı sağlıyor. Bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmak isteyenler için müthiş bir özellik. İlk kullanımdan itibaren dişlerinizdeki farkı görebilirsiniz.

Signal White Now Sensitive dişlerinizi 3 kat beyazlatmakla kalmıyor, kompleks mineraller içeren Activrelief teknolojisi sayesinde diş hassasiyetine karşı rahatlama sağlıyor.

Diş hassasiyeti yaşayanlar bilir, istediğiniz soğuk ve sıcak içecekleri içmek sizin için çok can sıkıcıdır. Ben de yaşadığım diş hassasiyeti yüzünden kahve keyfime ara vermek ya da ılık içmek durumunda kalıyordum. En sevdiğim içecek olduğu için benim için aşırı zordu diyebilirim :)

Signal White Now Sensitive diş macununu kullanmaya başladığımdan beri istediğim içeceği rahat bir şekilde içebiliyorum. Üstelik 3 kat daha beyaz dişlere sahibim artık, ben daha ne isterim? :)

*Anında beyazlık etkisi optik ve geçicidir. 58 kişi üzerinde yapılan klinik çalışmalara göre anında beyazlık etkisi olmayan diş macununa kıyasla.
Siz de Signal White Now Sensitive sayesinde bembeyaz bir gülüşe kavuşmaya hazır mısınız? 🤩
Iyi reklam olmuş
Diş beyazlatma olayını bilmem ama karbonat sakın kullanma. Mineyi çiziyor, dişi sikip atıyor bir bakıma. Şu an dişlerim beyaz ama sürekli bir fırçalama modundayım. Yoksa daha kötü sararıyor. Düzenli olarak fırçala, bir ay veriyorum istediğin gibi olmasına
Gerçekten düzenli ve düzgün fırçalayınca beyazlıyor.
Signal White Now :) Sigara içenler için ayrı bir macunu bile var White Now'ın.
Cevap
95Cevap
Macundan ziyade firca onemli burada
Signal White Now Sensitive
Karbamidperoksit gliserin karışımını plağa döküp her gece yatmadan önce yarım saat kullanıyorum. Tabi öncesinde ve sonrasında dişlerimi fırçalıyorum. Dişlerim doygunluğa ulaşana kadar devam edeceğim. Sonra 1-2 sene beyaz kalacak
Beyazlatmak için extra bir şey kullanmam sadece sensodyne kullanırım sigara içmediğim ve sürekli fırçaladığım için dişlerim kar beyazı gibi maşallah daha da beyaz olur inşallah
Ben diş macunumdan çok memnunum. Herkese tavsiye ederim. Colgate optıc beyaz bir hafta içerisinde düzenli kullanımda gerçekten diş rengi bir ton açılıyor. Test edilmiş onaylanmıştır √ √ .
Ağız temizliği kesinlikle çok önemli. Diş rengim çok şükür açık içinde florür olmayan diş macunlarını tercih ediyorum
Bence dişin yapısı ile ilgili ama en başından yani çocukluktan başlayıp düzenli bakım yapılırsa beyaz kalır hep
Dislerim benim için çok önemli. Uzunca bir süre dış tedavisi gördüm. Beyazlatmak için de bir çok yönden denedim. Ama bu en iysiydi
Aslında düzenli ve güzelce fırçalamak yetiyor. Arada bir de kömürlü diş macunuyla fırçalayıp geri normal düzene dönmek işe yarıyor gibi.
Dişleri sürekli temizletiyorum. Hergün düzenli dişlerimi fırçalıyorum. Bazen bazı ürünler kullanıyorum.
Dişlerim yapısal olarak zaten beyaz. Destekleyici olarakta Signal white now kullanıyorum
Signal White Now işe yarıyor veya özel satılan limonlu macunlar var onlar signaldan daha fazla işe yarıyor.
Dişlerim beyaz ama kar beyazı da değil normal diş macunu kullanıyorum beyazlatıcı olanlar diş minesine zarar veriyor.
boşuna saçma sapan diş beyazlatici macunlara para harcama dislerini düzenli fırçala çok fazla çay kahve içme bir de sigara kullanıyorsan azalt ya da bırak
Diş macunu kullanıyorum harici beyazlatıcıya ihtiyaç duymuyorum
Signal white now kullanıyorum. Düzenli fırçalayınca macunın o kadarda bir önemi yok aslında
Colgate gayet memnunum. Extra bir şey kullanmıyorum.
Sigara kullananlar için clino myn for smokers öneririm
Pek çok diş macunu degistirdim ancak cay kahve cok tukettigim icin belki de pek fayda goremedim
sadec doğru diş fırcası kullanın ve düzgün fırçalayın
Merhaba,
Colgate diş macunu dışında hiçbir şey kullanmıyorum.
Redxlone kullanıyorum gerçekten mucizevi Bir sey!
Tavsiye etmek durumundayım.
Sensodyne Ekstra Beyazlatıcı kullanıyorum işe yarıyor
Diş Dr bana paradontax önermişti ama ben kullanmadım...
Karbonat limon iyi oluyor iki haftada bir uygulayınca
Yorumları okumaya geldim belki bir çözüm bulurum😏😏😏
Diş etim şişiyor ne yapmalıyım sürekli fırçalıyorum
arkadaşlar florürsüz ve acısız hangisiyse onu kullanın
Öyle bir diş macunu bulamadım
Var olduğunu da sanmıyorum
ben signal white now demekten bıktım, bu sorular karşıma çıkmaktan bıkmadı :D
Colgate Charcoal Clean gayet başarılı. Tavsiye ederim.
Paradontax veya diş parlatıcı özelliği olan macunlar
Colgate optik beyaz anında beyazlık tı sanırım ismi çok memnunum
İpana kullanıyorum onun disinda da bisey yapamiyorum
Crest white 3d New York tan almistim muhtesem bir urun direk inci beyazligi sagliyor
Gerek duymuyorum çünkü anneden gelen bir miras ki dişlerim fırsat bulamayıp günlerce fırçalamadığımda bile beyazlığını kaybetmiyor
Beyazlatıcı kullanmam genelde diş macunu yeterli oluyor düzenli fırçaladığımda.
Signal Whitenow ve Colgate optik beyaz. Yeni bir urun daha vardı ismini hatirlayip bulursam onu da denemek istiyorum.
Fırçalayınca beyazlıyor zaten. Bir aralar ilaçlardan sararmıştı. Karbonat kullanmıştım. Tavsiye ederim.
Signal White Now Sensitive, kullanıyorum ve gerçekten çok işe yarıyor ve mumnunum.
hepsini denedim ama düzenli kullanmadıktan sonra hiçbiri bir işe yaramıyor.
Beyazlatıcı kullanırım ama her zaman değil. Haftada bir
düzenli diş fırçalama ağız bakım suyu ve ıpana expert cidden mükemmel beyazlık sağlıyor :) 3 ayda bir diş muayenesi ve sigara çay kahveden uzak durmakta oldukça önemli
Sensodyne kullanıyorum bana göre çok iyi
Tavsiye üzerine Colgate optıc beyaz aldım deniyoruz
Diş macunlarına güvenilmemesi konusunda bir çok video izledim fakat mecbureb kullanıyorum. Sararmasını istemem
Haftada 2 den fazla kullanmamak koşuluyla diş tozunu önerebilirim. Fazla kullanım diş minesine zarar veriyor.
cdn. dsmcdn. com/.../1_org_zoom. jpg
bu macun özellikle aşırı kahve delisi olup, sigara kullananlara gelsin mükemmel ötesi bir macun :)
sensodye iyi oluyor aslında günde iki defa her ay aynı macunu kullanmayın ama arada sırada değişiklik yapın
Dis beyazlatma macunları aşındırma yaptığı için zararlı
kesinlikle signal white now denemelisinnnn ışıl ışıl yapıyor dişleri. anında beyazlık sağlıyor. insanın özgüveni yerine geliyo cidden :)
Düzenli fırçalıyorum ne zaman arap görsem dişlerimin beyazlamadığını yerinde saydığımı hissediyorum 😂😂
Dış macunu yeterli oluyir bı ara karbonat tuz denemedim ama dış minesine zrar verdi
kahve bağımlılığına rağmen signal white now birebir çözümmmm
Beyazlatıcı kullanmıyorum ama bu konuda dişe gitmeye ihtiyacım var.
Sigara kullanmadığım sürece beyaz kalıyor ama sigara içtiğim için günde 1 2 defa fırçalama yetiyor
Dişin yapısıyla ilgili diş teli taktırdım sonra hiç beyazlamadi zaten dış minesi kalmadı
Misvak kullanıyorum ben aktar felan o tür yerlerde var
Biliyorum sağlıklı değil ama karbonat ve limon yapıyorum bazen
Faydalı bir paylaşım emeği geçen herkese teşekkür ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar