Kızlar, tüylerinizi ne sıklıkta ve neyle alıyorsunuz?

Ben koltuk altım ve bacaklarım için epilatör bikini bölgesi için ağdaya gidiyorum siz genelde kaç günde bir ve neyle alıyorsunuz? Epilatör kullanmam sizce sağlıklı mı? Tüyler kısayken ilk çıktığında mı yoksa biraz uzayınca mı alınmalı?
Kızlar, tüylerinizi ne sıklıkta ve neyle alıyorsunuz?
Cevapla