Herkesin saçı güzel benim saçlarım neden bu kadar cansız ve kuru?

Etrafa bakıyorum herkesin saçı yumuşak, parlak, rüzgarda savrulan cinsten. Benim saçlarımsa sanki çakmakla yakmış gibi sert kuru mat ve cansız. Şekil vermek ölüm gibi. Yıkadıktan sonra fön çekmesem bile yukarı doğru kalkık duruyor. Hiç aşağı düştüğünü görmedim. Saçım nasıl sağlıklı hale gelir? Sorunu bulana ödül :)
Herkesin saçı güzel benim saçlarım neden bu kadar cansız ve kuru?
Cevapla