Saçımı siyaha boyadım uçları aktı çok iğrenç oldu ne yapmalıyım?

dibi siyah uçları kumral oldu resmen :( ağlıycam ya... Daha önce saçım kumral uçları sarıydı ama beni çok yaşlı ve solgun gösteriyodu siyaha boyadım bir hafta önce herkes çok beğendi çok ama çok mutuluydum bir haftada aktı yeniden mi siyaha boyamalıyım? 1 hafta oldu gerçi daha boyamak istemiyorum yoksa önceden üst üste kumrala boyadığım için hiç bir zaman siyah tutmaz mı yardımmm
Saçımı siyaha boyadım uçları aktı çok iğrenç oldu ne yapmalıyım?
Cevapla