Dediğim gibi saçlarımı siyah istigodum siyaha boyadım ama tam istediğim sonuç olmadı aralarında bazı yerlerde ton farkı oldu bazı saç tellerim koyu kahve oldu
Ben onun üzerine 1 tane daha alıp koysam saçlarım yanarmı?
Ben onun üzerine 1 tane daha alıp koysam saçlarım yanarmı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eğer profesyonel boya kullanmıyorsan yanma gibi bir şeyle karşılaşacağını düşünmüyorum. Saçların kısa sürede fazla işlem görmediyse, boyanın kullanım talimatlarına uyduğun süreyi iyi ayarladığın sürece bir sıkıntı olmaz.
Saçlarımı şu yaşa kadar 1 kez boyadım o da 7 ay önce
2 gün önce garnier color naturals boyasının 1 numarasını kullandım saçlarımın bazı kısımları tutmamdı ikincisin aldım bu ucuz markası belirgin bişey değil şimdi bunu koyarsam yanmaz inşallah
Yok tatlım boya yağını genel olarak profesyonel boyalarda görülüyor nedeni de daha etkili ve keskin olmaları senin kullandığın boyalarda bu gibi şeyler gerçek anlamda yıpranmış ve işlem görmüş saçlarda nadiren görülüyor dert etmen gereken bir şey yok bu durumda.
Teşekkür ederim 💓
Rica ederim. ☺️
Evet yanar biraz bekle biraz öyle kullan
Atsana resmini saçlarının