Saçımın ön tarafını kestim aylardır bu olayı tekrarlamak zorunda kalıyorum ne yapayım?


Bundan 3 ay önce ön tarafta kötü duran saçlar falan vardı hata ettim kestim.
Sonrasında da küçük küçük çıktıkça noktacıklar gibi dışarıdan bakınca çok kötü duruyor ve bu yüzden sürekli sürekli kesmek zorunda kalıyorum.

Ne yapmalıyım her türlü öneriye açığım şu ürünü kullan şöyle yap böyle yap vb.

Teşekkürler

Saçımın ön tarafını kestim aylardır bu olayı tekrarlamak zorunda kalıyorum ne yapayım?


Saçımın ön tarafını kestim aylardır bu olayı tekrarlamak zorunda kalıyorum ne yapayım?
Cevapla